صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۹ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۳
کد خبر: 2106
گزارشگر: 213
۲۶۴۸
۰
۰
۲
یادداشت مدیرعامل شرکت داروسازی "شفا" درباره احتمال تعطیل شدن

همین امروز یک کارخانه با 500 کارگر را تعطیل می کنند!

همین امروز یک کارخانه با 500 کارگر را تعطیل می کنند!
مدیرعامل شرکت لابراتوار و داروسازی و بهداشتی "شفا" در یادداشتی وضعیت احتمال تعطیلی این واحد تولیدی و مشکلات پیش رو را تشریح کرده است.

 مدیرعامل شرکت لابراتوار و داروسازی و بهداشتی "شفا" در یادداشتی وضعیت احتمال تعطیلی این واحد تولیدی و مشکلات پیش رو را تشریح کرده است. این یادداشت را در ادامه بخوانید:                                       

 

 "داروسازی شفا تولید کننده انواع محصولات دارویی و بهداشتی به ویژه در شرایط بحرانی ناشی از ویروس کرونا با سرمایه گذاری بخش خصوصی و بدون حمایت دولتی و شبکه بانکی کشور با حجم تولید حداکثری در تولید انواع قرص و کپسول و با اشتغال 500 کارگر در سال موسوم به «جهش تولید» در حال تعطیلی است.

این در حالی است که یکی از مسئولین اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان کرج بدون ملحوظ قرار دادن شرایط بحرانی فعلی اصرار بر اجرای حکمی دارد که در یکی از شعب تجدیدنظر استان تهران در قالب اعاده دادرسی در حال رسیدگی است.

گفتنی است مسئول مذکور، ریاست هیئت مدیره شرکت را در شرایط اضطرار امضای صورت جلسه بازداشت تجهیزات و مواد اولیه کارخانه قرار داده است و وی را بالغ بر 4 ساعت در چنین شرایطی نگاه داشته است. متاسفانه رقبای شرکت مذکور به ویژه رقبای دولتی عزم خودرا جزم نموده اند که به هر شکل ممکن و به هر دلیلی واحد تولیدی فوق را به تعطیلی بکشانند.

وکیل شرکت با اشاره به بخشنامه جدید ریاست محترم قوه قضاییه که با هدف جلوگیری از صدور احکام توقیف، ضبط ماشین آلات و مواد اولیه و تعطیلی واحدهای تولیدی تسهیلات گیرنده و بیکاری کارگران بی گناه شرکت صادر شده، اعلام نمود که اقدام اجرای احکام دادگستری کرج در تعارض مستقیم با مفاد بخشنامه فوق الاشاره است. ایشان افزودند که رسیدگی به موضوع در قالب اعاده دادرسی در یکی از شعب تجدید نظر استان تهران در حال رسیدگی و منتظر صدور قرار قبولی اعاده دادرسی هستند، لذا تاکید اجرای احکام مدنی دادگستری کرج و محکوم له بر اجرای فوری حکم بدون التفات به موضوع اعاده دادرسی تعجب برانگیز است."/

 

مدیرعامل شرکت لابراتوار و داروسازی و بهداشتی شفا

 

https://www.asianews.ir/u/1CQ
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید