صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۰ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۸
کد خبر: 2114
گزارشگر: 213
۷۹۶۸
۳
۱
۱
مراسم شصتمین سالگرد تاسیس بانک مرکزی برگزار شد

وام ودیعه اجاره مسکن آماده پرداخت است؟

وام ودیعه اجاره مسکن آماده پرداخت است؟
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک ها آماده هستند که وام ودیعه اجاره مسکن را به متقاضیان پرداخت کنند.

رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه مراسم شصتمین سالگرد تاسیس بانک مرکزی که با حضور مدیران عامل بانک‌ها برگزار شد، گفت: هنوز وزارت مسکن سامانه مربوطه را به سیستم بانکی برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به مستاجران نیازمند متصل نکرده است، اما بانک‌ها آمادگی پرداخت این تسهیلات را دارند و سهمیه هر بانک مشخص شده است.

همتی با اشاره به اینکه ۲۰ هزار میلیارد تومان برای این موضوع در نظر گرفته شده است افزود: دو سوم این مبلغ را سیستم بانکی و یک سوم را بانک مرکزی تامین می‌کند که به صورت سه ساله یا یک ساله با سود ۱۲ یا ۱۳ درصد قابل پرداخت است.

به گزارش آسیانیوز، وی در این خصوص که بانک‌ها ۱۰ هزار خانه‌های خالی در اختیار دارند، گفت: ا ۱۰ هزار خانه‌های خالی در مقایسه با ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار خانه خالی که در کشور وجود دارد عدد کمی است و این در حالی است که خیلی از این خانه‌ها تملیکی است و یا غیر مسکونی اند و یا اینکه قابل فروش نیستند./

https://www.asianews.ir/u/1CZ
اخبار مرتبط
مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح از آمادگی این سازمان جهت ارائه خدمات هرچه بهتر و پرداخت وام به بازنشستگان نیروهای مسلح خبر داد.
قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن به طور متوسط در اسفند سال گذشته نسبت به حدود دو هفته قبل کاهشی بوده و به ۴۷ هزار و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
لطیفدریکوند
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
0
0
0

۶۱ماه جبهه بودم .جانبازوایثارگرومستاجر هستم.دوسال است در کانون بازنشستگان تهران ثبت نام میکنم میگویند اسمت درنیامد.برا تمدید موجر۱۵۰ ملیون بیشتراز پارسال میخواد واقعا درمانده ام.

ناشناس
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
0
0

بنده ۱۵ سال است مستاجر هستم که قرارداد بنده تا مورخه ۱ ۵ ۱۴۰۰ میباشد پارسال ثبت نام کردم گفتند دفعه کشی شده ندامت درنیامده این وام مال کسی که مستاجر است بایستی پرداخت گردد ولی هر موقع مراجعه میکنم کانون میگویند فعلا خبری نیست بنده با ۶۴ سال سن مستاجر میباشم عاجزانه درخواست دارم نسبت به وام ودیعه مسکن اینجانب محمود فعله کری با شماره موبایل بنده تماس بگیرید ۰۹۱۹۰۱۸۰۴۷۴ چون صاحب خونه گفته یا بایستی ۵۰ میلیون پول ودیعه اضافه کنی یا خونه را خالی کنی تقاضا ی عاجزانه دارم بیآی کمکم کنید بانام ودیعه مسکن بنده موافقت کنید خدا هجر خبرداده بشما

ناشناس
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
0
0

سلاممستاجر جانباز 33ما0جبھھ5سرعایلھازکانون فاتب لطفاراھنمایی کنیدبایدازکجاوام بگیرم.09044394957


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید