صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۹ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۰
کد خبر: 2210
گزارشگر: 213
۱۳۹۴
۰
۰
۱
یک نماینده مطرح کرد

سوال مجلس از رییس جمهور درباره گرانی، تعطیلی کارخانه ها و آوردن نفت به بورس

سوال مجلس از رییس جمهور درباره گرانی، تعطیلی کارخانه ها و آوردن نفت به بورس
یک نماینده مجلس در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و در تذکری مستند به ماده ۲۱۰ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: پنج سوال کلیدی (از رییس جمهور) مطرح شده بود که مهم‌ترین بحث آن در حوزه اقتصادی، گرانی، تورم، تعطیلی کارخانجات و معیشت مردم است.

محمدحسن آصفری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و در تذکری مستند به ماده ۲۱۰ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پنج سوال کلیدی (از رییس جمهور) مطرح شده بود که مهم‌ترین بحث آن در حوزه اقتصادی، گرانی، تورم و تعطیلی کارخانجات است چرا آن را وارد نمی‌دانید چه مساله‌ای مهم‌تر از حل مسائل و مشکلات معیشتی وجود دارد.

وی ادامه داد: از ما می‌پرسند که بسته اقتصادی آقای قالیباف چیست؟ ما که اطلاعی از آن نداریم. بگویید که در جریان باشیم.

آصفری ادامه داد: چه مسائلی مهم‌تر از گرانی، تورم، بازار ارز و تعطیلی کارخانجات وجود دارد. به ۲۰۰ نفری که این سوال را امضاء کرده‌اند احترام بگذارید. مردم به این مجلس امید پیدا کرده‌اند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: غیر از آمدن رییس جمهور به مجلس شورای اسلامی و پاسخگویی به سوالات نمایندگان این دغدغه حل نمی‌شود ما باید دولت را به خط کنیم که پاسخ دهد. چرا دلار ۴۲۰۰ تومانی سر از فردوسی در می‌آورد؟

به گزارش آسیانیوز، به نقل از ایسنا، این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حفظ شأن مجلس خاطرنشان کرد: رییس جمهور باید با حضور در مجلس شورای اسلامی در مورد آوردن نفت به بورس توضیح دهد و به مجلس پاسخگو باشد. مشکلات، دغدغه‌ها و مسائل اقتصادی گریبانگیر همه است.

قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به این تذکر، موضوع اقتصادی را بحث اول کشور و اولویت مجلس عنوان کرد./

https://www.asianews.ir/u/1EG
اخبار مرتبط
تحلیل ها یا برداشت های شاید گفته نشده ای درباره بیماری کرونا، بهانه ای شد تا پای صحبت های دکتر شکور امیدی، فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی و رییس و بنیانگذار انجمن دیابت کشور بنشینیم. روایت این پزشک از کرونا متفاوت و مرتبط با ضعف سیستم ایمنی بدن و وجود استرس و نگرانی های زندگی در جامعه فعلی ایران است. گفت وگوی ما را در روزنامه آسیا با وی در ادامه بخوانید
– یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه در وضعیت کنونی بازار با هیچ‌ نگرانی همراه نیست، اظهار داشت: سهامداران باید از این فرصت استفاده و اقدام به خرید سهم‌هایی کنند که تا چند روز گذشته در صف‌های خرید سنگین قرار داشتند و فرصت خرید به سهامداران را نمی‌دادند.«عرفان هودی» به افت این روزهای شاخص بورس اشاره کرد و گفت: شاخص بورس نیاز به اصلاح داشت، بازار باید تا چند روز در مسیر افت و اصلاح قرار می گرفت تا بتواند خود را برای رشد بیشتر آماده کند.
در پی اختلاف به طور متوسط نیم میلیون تومانی قیمت سکه در بازار آزاد و بورس کالا و همچنین باز شدن پای برخی بانک‌ها به این میدان، نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد که تا پیش از این، بورس بود که از قیمت‌های رسمی بازار طلا اثر می‌گرفت اما اکنون این بازار است که چشم به تابلوی بورس دوخته است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید