صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۱
کد خبر: 2275
گزارشگر: 213
۳۰۵۰
۰
۰
۰
برای خرید لوازم خانگی

وام 50 میلیونی به بازنشستگان

وام 50 میلیونی به بازنشستگان
رئیس صندوق بازنشستگی کشور گفت: وام 50 میلیونی جهت خرید لوازم خانگی به بازنشستگان کشوری تعلق می گیرد.
رئیس صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در حال انجام اقدامات اولیه برای اعطای وام برای بازنشستگان هستیم تا با دریافت آن لوازم خانگی را خریداری کنند.امیدواریم از شهریور ماه بتوانیم این اقدام را عملیاتی کنیم و وام خرید لوازم خانگی را به بازنشستگان پرداخت کنیم.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر افتخاری با بیان اینکه سقف وام خرید لوازم خانگی تا ۵۰ میلیون تومان است، گفت: بستگی به میزان خرید بازنشستگان دارد برخی از بازنشستگان ممکن است با این مبلغ یک کالا و برخی بیشتر خریداری کنند.

به گزارش آسیانیوز، رئیس صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه بازپرداخت این وام ۵ ساله است، اضافه کرد: کار‌های مقدماتی برای پرداخت این وام انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم از شهریور ماه بتوانیم این اقدام را عملیاتی کنیم و وام خرید لوازم خانگی را به بازنشستگان پرداخت کنیم./
https://www.asianews.ir/u/1FK
اخبار مرتبط
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: واریز وام ودیعه مسکن آغاز شده است و به طور تقریبی 700 تا 800 هزار خانوار مشمول وام ودیعه مسکن می‌شوند.
مدیر امور اعتباری بانک مسکن درباره شرایط پرداخت وام ۲۵۰ میلیون تومانی نوسازی مسکن توضیحاتی داد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک ها آماده هستند که وام ودیعه اجاره مسکن را به متقاضیان پرداخت کنند.
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه با وثیقه ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت، مشمولان می‌توانند وام دریافت کنند، گفت: مدت زمان بازپرداخت این وام سه ساله و سود آن ۱۸ درصد است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید