صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۵
کد خبر: 2288
گزارشگر: 213
۱۱۳۳
۰
۰
۱
به روایت وزیر اقتصاد

علل ریزش ها در بورس!

علل ریزش ها در بورس!
وزیر امور اقتصادی و دارایی دیروز گفت: مشکلاتی ایجاد شد که عوامل واقعی، روانی و یک مقدار هیجانات صورت گرفته در پی این عوامل، نوسانات بورس را زیاد کرد.

فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی دیروز گفت: در 10 روز اخیر مشکلاتی ایجاد شد که عوامل واقعی، روانی و یک مقدار هیجانات صورت گرفته در پی این عوامل، نوسانات بورس را مقداری زیاد کرد که خوشبختانه در معاملات سهشنبه بازار برگشت و حقیقیها نقش زیادی در آن داشتند.

این در حالی است که پس از سقوط شاخص کل در یک هفته اخیر ، روز گذشته معاملات با رشد ۴۲ هزار واحدی نماگر بورس در ۲۰ دقیقه آغازین نشان از صعود بازار داشت.

مدیرعامل شستا نیز دراین باره اعلام کرد این شرکت تلاش می‌کند با رویکردی حرفه‌ای و هوشمندانه در روزهای سخت بازار، به «نقد شوندگی بازار» و جمع کردن صف‌های فروش کمک کند./


روزنامه آسیا
https://www.asianews.ir/u/1G1
اخبار مرتبط
امروز شاخص بورس با رشد ۴۲ هزار واحدی نماگر بورس در ۲۰ دقیقه آغازین معاملات همراه بود.
مدیرعامل شستا گفت: شستا تلاش می‌کند با رویکردی حرفه‌ای و هوشمندانه در روزهای سخت بازار، به «نقد شوندگی بازار» و جمع کردن صف‌های فروش کمک کند.
بازار سرمایه که در روزهای گذشته برمدار نزول بود با اتفاقاتی که از دو روز گذشته در بورس افتاد به نظر می رسدبا اتمام اصلاح قیمت ها و برگزاری مجامع عمومی برخی از شرکت های اثرگذار حقوقی در بورس و بازگشایی نمادهای متوقف شده، بار دیگر روند صعودی شاخص از سرگرفته خواهد شد.
بدلیل جلسه مقامات بورس با حقوقی های بزرگ بازار سرمایه در روز گذشته، سبب شد که با حمایت حقوقی ها، معاملات بورس امروز مجددا جان بگیرد، هر چند فشار فروش در بازار سرمایه بسیار زیاد است و نقدینگی بسرعت در حال خروج از بازار است و مشخص نیست تا کی ادامه خواهد داشت..
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید