صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۲
کد خبر: 2289
گزارشگر: 213
۱۵۷۹
۰
۰
۴
نگاه برخی علاقمندان به فوتبال

ورزشگاه آزادی زشت شده است؟!

ورزشگاه آزادی زشت شده است؟!
از نگاه برخی علاقمندان و تحلیلگران ورزشی، مسئولان ورزشگاه آزادی به ارائه حرفه ای تبلیغات اطراف زمین هیچ توجهی ندارند و چیدمان و طراحی آن ها با بدترین شکل ممکن صورت می گیرد.

از نگاه برخی علاقمندان و تحلیلگران ورزشی، مسئولان ورزشگاه آزادی به ارائه حرفه ای تبلیغات اطراف زمین هیچ توجهی ندارند و چیدمان و طراحی آن ها با بدترین شکل ممکن صورت می گیرد که در تصاویر تلویزیون باعث کلافگی بینندگان می شود.

به گزارش آسیانیوز، به نقل از جی پلاس، به نظر می رسد تنها موضوعی که برای مسئولان اهمیت دارد، سود مالی از این تبلیغات است؛ نه چیز دیگر!

با توجه به غیبت هواداران، تعداد بیننده های تلویزیونی در بازی شب گذشته، بیشتر از بازی های قبل بود اما قاب ارائه شده به فوتبال دوستان به غایت زشت و به دور از تمام جنبه های زیبایی شناسی بود. کمتر بیننده تلویزیونی بود که حین بازی استقلال و پرسپولیس از دیدن تبلیغات اطراف زمین که بسیار نامرتب و نامتناسب چیده شده بود، کلافه نشده باشد.

این اتفاق در بازی های گذشته هم کم رخ نداده و به نظر می رسد مسئولان کوچکترین نظارتی بر شیوه طراحی و چیدمان آن ها ندارند.

تبلیغات اطراف زمین بیش از آن که شبیه به یک ورزشگاه فوتبال در قرن بیست و یک باشد؛ به مانند تبلیغات شرکت های خدماتی لوله باز کنی و چاه کَنی است که سال ها پیش با تبلیغات خود مالکان خانه ها را آزار می دادند. در آن زمان این شرکت ها به دور از زیبایی برچسب های طراحی شده آن ها را روی در خانه یا اطراف آن می چسباندند که خوشبختانه به خاطر قوانین اتخاذ شده این روزها کمتر شاهد این موضوع هستیم.

اما حالا که دنیا برای تبلیغات پول های کلانی را هزینه می کند و مسئولان ورزشگاه ها با طراحان زبده قرارداد امضا می کنند تا بهترین شکل و شمایل را برای ارائه داشته باشند اما مسئولان ورزشگاه آزادی به دور از تمام این موارد تبلیغات را اطراف زمین قرار می دهند.

حال که تماشاگران هم در ورزشگاه ها حاضر نیستند مسئولان به سکوها هم رحم نکردند و آن جا را هم با بدترین شکل ممکن با تبلیغات پوشانده اند.

مسئولان که هزینه بالایی برای نصب بنرها و تابلوهای تبلیغاتی دریافت می کنند باید برای طراحی آن هم فکری بکنند. تابلوها با رنگ های غیرمشابه، فونت های کاملا متفاوت و چیدمان نامرتبی اطراف زمین چمن قرار می گیرند و بدون شک هیچ یکی از مسئولان قبل از بازی نظارتی روی آن ندارند.

این حق تمام بینندگان و تماشاگران داخل ورزشگاه است که بتوانند در فضای مناسب و زیبا شاهد یک بازی باشند. فقط کافیست که یکی از عکس های داربی تهران را با تصاویر دیگر ورزشگاه های فوتبال مقایسه کنید تا متوجه شوید تا چه اندازه کج سلیقگی وجود دارد.

شاید توجه به این نکات در فوتبال ایران که مشکلات بزرگ تری دارد توقع نابه جایی باشد اما همین جزییات هم نشان دهنده غیرحرفه ای بودن این رشته دارد. مسئولان به تنها موضوعی که فکر می کنند کسب درآمد بیشتر از تبلیغات است و به نکات دیگر توجهی ندارند؛ هر اندازه که فضای تبلیغاتی بیشتر باشد مسئولان هم به همان اندازه در تلاش برای سود استفاده می کنند اما آن چه که هیچ ارزشی برای آن ها ندارد شیوه طراحی آن هاست. درحالی که طراحی تبلیغات در جذب مشتری هم تاثیر فراوانی دارد اما مسئولان زشت ترین شیوه ممکن را برای ارائه انتخاب می کنند!/
https://www.asianews.ir/u/1G2
اخبار مرتبط
یک وبسایت خبری بلژیکی در گزارشی تحریم ها را علت بدهی سنگین ایران به ویلموتس دانست.
یک سایت بلژیکی نوشت اگر ایران جریمه تعیین شده از سوی فیفا را به مارک ویلموتس پرداخت نکند، شاید جام جهانی را از دست بدهد
سهیلا منصوریان پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی به مدت هشت ماه از حضور در میادین ورزشی محروم شده است.
تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه این تیم به مصاف میزبان خود شهرخودرو می‌رود. این دیدار در ورزشگاه امام رضا(ع) به انجام می‌رسد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید