صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۲۳:۲۵
کد خبر: 2301
گزارشگر: 213
۱۱۲۷
۰
۰
۴
سرمربی آبی پوشان تهران

فرهاد مجیدی در استقلال ماند

فرهاد مجیدی در استقلال ماند
از جمله اخبار تثبیت فرهاد مجیدی در سمت سرمربیگری تیمش را، مجید نامجو مطلق، امشب با به اشتراک گذاشتن یک پست در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد.

از جمله اخبار تثبیت فرهاد مجیدی در سمت سرمربیگری تیمش را، مجید نامجو مطلق، امشب با به اشتراک گذاشتن یک پست در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد.

مجید نامجو مطلق دستیار مجیدی، با تایید خبر تثبیت مربی تیمش نوشته است:

"بعد از برد خاطره‌انگیز در دربی، این خبر خوب را به اطلاع شما هواداران عزیز می‌رسانم که فرهاد مجیدی در فینال جام حذفی در کنار تیمش حضور خواهد داشت. بعد از اینکه به اتفاق بازیکنان تیم دیروز به منزل فرهاد مجیدی رفتیم، امشب در نشستی دیگر که وریا غفوری هم حضور داشت، این اتفاق خوب رخ داد. فرهاد باوجود دلخوری‌های زیادی که داشت، به خواست هواداران، بازیکنان و همکارانش در تیم استقلال نه نگفت. با قدرت برای کسب جام به مشهد می‌رویم و امیدوارم با اتحاد هواداران در چند روز آینده و فراموش کردن مسایهل حاشیه‌‌ای فضای خوبی را برای تیم استقلال در آستانه فینال به وجود بیاوریم."
در دو روز گذشته تمرینات استقلال زیرنظر مجید نامجومطلق، صالح مصطفوی و بهزاد غلامپور دستیاران فرهاد مجیدی برگزار شده است."

منبع: ورزش 3 

https://www.asianews.ir/u/1Gd
اخبار مرتبط
از نگاه برخی علاقمندان و تحلیلگران ورزشی، مسئولان ورزشگاه آزادی به ارائه حرفه ای تبلیغات اطراف زمین هیچ توجهی ندارند و چیدمان و طراحی آن ها با بدترین شکل ممکن صورت می گیرد.
یک وبسایت خبری بلژیکی در گزارشی تحریم ها را علت بدهی سنگین ایران به ویلموتس دانست.
یک سایت بلژیکی نوشت اگر ایران جریمه تعیین شده از سوی فیفا را به مارک ویلموتس پرداخت نکند، شاید جام جهانی را از دست بدهد
عزیزی در گفت‌وگوی خود با سایت "اعتمادآنلاین" تاکید کرده است که در جمهوری اسلامی هم "مباحث اعتقادی" وجود دارد و هم "مباحث ورزشی". به باور او، در صورت تقابل بین این دو، ارجحیت با "مباحث اعتقادی" است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید