صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۲
کد خبر: 2303
گزارشگر: 213
۹۸۷
۰
۰
۳
سفیر آمریکا در سازمان ملل:

ناقضان تحریم جمهوری اسلامی، تحریم می شوند

ناقضان تحریم جمهوری اسلامی، تحریم می شوند
سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: دسترسی ایران به سلاح‌های پیشرفته، آینده صلح و ثبات در خاورمیانه را به دچار خطر می کند و ناقضان تحریم تسلیحاتی ایران، تحریم خواهند شد.
کلی کرافت، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحدگفت: دسترسی ایران به سلاح‌های پیشرفته آینده صلح و ثبات در خاورمیانه را به خطر می‌اندازد، به همین دلیل می‌بایست تمام تحریم‌های بین المللی علیه ایران را بازگرداند.

وی تاکید کرد: دسترسی ایران به سلاح‌های پیشرفت آینده صلح و ثبات در خاورمیانه را به خطر می‌اندازد، به همین دلیل تمام تحریم‌های بین المللی علیه ایران باید بازگردند.
 
وی هشدار داده است که ناقضان تحریم تسلیحاتی ایران، تحریم خواهند شد.
 
کلی کرافت همچنین گفت که آمریکا خود را به خاورمیانه‌ای با ثبات و صلح آمیز متعهد می داند. در صورتی که ایران، حامی تروریسم در جهان، اجازه خرید و فروش سلاح‌های جدید و قوی را داشته باشد، آمریکا از این مساله جلوگیری خواهد کرد.
 
سفیر آمریکا در سازمان ملل تاکید کرده است: ما باید تمامی تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را بازگردانیم و هر شخص و کشور یا نهادی که این مساله را نقض کند، تحریم خواهد شد.

 

این در حالی است که چند روز گذشته وزیر خارجه آمریکا از تاریخ بازگشت تحریم های بین المللی ایران در تاریخ 20 سپتامبر سال جاری میلادی خبر داده است./

https://www.asianews.ir/u/1Gf
اخبار مرتبط
کایلی مک انانی (Kayleigh McEnany) سخنگوی کاخ سفید گفت: مکانیزم ماشه و مکانیزم بازگشت تحریم ها فعال می شود.
برایان هوک، نماینده مستعفی آمریکا در امور ایران گفت: برای بازگرداندن تحریم های ایران به اجازه کسی نیاز نداریم!
مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، در نشست خبری درباره فعال کردن"مکانیسم ماشه" گفت: مجبوریم همه تحریم های تعلیق شده را برگردانیم و در غیر این صورت معلوم نیست ایران چه کشت و کشتاری راه می اندازد.
چند منبع خبری گزارش داده‌اند که دولت آمریکا درخواست رسمی برای راه‌اندازی ساز و کار موسوم به «مکانیسم ماشه» را به سازمان ملل ارائه داده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید