صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۱
کد خبر: 2305
گزارشگر: 213
۲۸۶۱
۰
۱
۲
در ادامه برخی حاشیه ها

ماجرای حذف نقاشی آغداشلو از «شازده احتجاب» و توضیح باربد گلشیری

ماجرای حذف نقاشی آغداشلو از «شازده احتجاب» و توضیح باربد گلشیری
براساس تصویری که فزرند هوشنگ گلشیری از تصویر روی جلد چاپ تازه رمان "شازده احتجاب" در توییتر خود منتشر کرده، نقاشی اثر آیدین آغداشلو حذف شده است.

تصویر جلد رمان شازده احتجاب اثر هوشنگ گلشیری با تصویری از نقاشی آیدین آغداشلو به چاپ رسیده که در سال ۹۷ تجدید چاپ شده است. ولی ظاهرا براساس برخی حاشیه هایی که این روزها توسط خبرنگاران و هنرجویان مطرح شده است، در چاپ سال ۹۹ این کتاب نقاشی آغداشلو حذف شده است.

به گزارش آسیانیوز، به نقل از همشهری آنلاین، باربد گلشیری، فرزند هوشنگ گلشیری، در صفحه توئیتر خود تصویری از جلد چاپ سال ۹۷ رمان شازده احتجاب را در کنار تصویر جلد این رمان، چاپ سال ۹۹ منتشر کرد که در آن خبری از نقاشی آغداشلو نیست.

او در پاسخ به سوال مخاطبان که پرسیده بودند آیا شازده احتجاب در سال ۹۹ با سانسور منتشر می‌شود، پاسخ داد که هیچ اثری از گلشیری تا امروز با سانسور منتشر نشده و نخواهد شد. به گفته باربد گلشیری، تنها چیزی که در این چاپ تغییر کرده، طرح روی جلد کتاب است.

شازده احتجاب رمانی از هوشنگ گلشیری است که اولین بار در سال ۱۳۴۸ منتشر شد./

https://www.asianews.ir/u/1Gh
اخبار مرتبط
مجموعه نمازخانه روتکو / هیوستون-امریکا
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید