صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۴
کد خبر: 2367
گزارشگر: 213
۲۰۹۳
۰
۰
۲
درخواست فوری رئیس سازمان نظام پزشکی ستاد ملی مبارزه با کرونا

جلوی بازگشایی حضوری همه مدارس را بگیرید!/حضور فیزیکی دانش آموز در کلاس یعنی فاجعه انسانی

جلوی بازگشایی حضوری همه مدارس را بگیرید!/حضور فیزیکی دانش آموز در کلاس یعنی فاجعه انسانی
رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی از ستاد ملی مبارزه با کرونا خواست از بازگشایی حضوری همه مدارس در کلیه مناطق کشور جلوگیری کنند.

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی از ستاد ملی مبارزه با کرونا خواست از بازگشایی حضوری مدارس در کلیه مناطق کشور جلوگیری کنند. متن نامه سرگشاده دکتر عباس آقازاده به شرح زیر است:

"به نام خدا

ستاد ملی مبارزه با کرونا، ازجان میلیونها دانش آموز دفاع کند!

وزیر آموزش و پرورش طی بیاناتی در اجلاس با مدیران مربوطه، اظهار داشته‌اند که مدارس باید از شنبه ۱۵شهریور، بطور حضوری بازگشایی شوند. این «دستور» جناب وزیر، با شرایط حاکم بر همه گیری ویروس کرونا و وضعیت« قرمز» بسیاری از مناطق کشور، همخوانی ندارد. به خطر انداختن جان میلیون‌ها دانش آموز و آموزگار و خانواده‌های ایشان، و دخالت در کارشناسی تخصصی نحوه مقابله و مبارزه با بیماري از سوی مسؤلین غیرمرتبط با امور بهداشتی، می‌تواند در کمترین فاصله زمانی به یک فاجعه انسانی تبدیل شود." .

 
دکتر عباس آقازاده

رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی

 

https://www.asianews.ir/u/1Hc
اخبار مرتبط
نسخه جدید سامانه آموزشی دانش‌آموزان با عنوان «شاد» با حضور وزیر آموزش و پرورش رونمایی شد.
شیوع بیماری کرونا و استرس های محیطی، انگیزه سبب افت کارکرد کارکنان سازمان ها شده است و از این رو خلاقیت و نوآوری مدیر منابع انسانی برای حفظ روحیه کارکنان بسیار مهم است.
جمعیت عظیم ضد واکسن به رهبری David Icke در لندن تاکید کردند ویروس کرونا دروغی بزرگ بوده و به صورت جهانی توسط بیل گیتس سازماندهی شده است.
وزیر بهداشت در اینستاگرام خود نوشت: ای کاش توانی، اختیاری، ابزاری یا مددی فراتر از تمنا و خواهش و التماس داشتم تا با این ترددهای بی رویه برای روزهای سخت خیز مجدد بیماری و زحمت و گرفتاری همکارانم مضطرب نمی‌شدم و تا این حد از مظلومیت، خستگی و بردباری‌شان شرمسار نمی‌گشتم.
رییس انجمن داروسازان تهران گفت: جامعه داروسازی گلایه مند است که نباید در هر مغازه و ایستگاه مترو، ماسک و عفونی‌کننده با هر قیمتی و بدون کیفیت عرضه ‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید