صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۳
کد خبر: 2432
گزارشگر: 213
۱۰۹۳
۰
۱
۲
صف خرید گروه های بانکی

22 شهریور؛ آغاز بورس با سبز

22 شهریور؛ آغاز بورس با سبز
آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشد گروه بانکی و نمادهای شاخص‌ساز فولاد، فملی و فارس حدود ۲ درصد مثبت شد.
در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی 25 هزار واحدی در کمتر از 30 دقیقه شروع پرقدرتی داشت. این در حالی بود که هفته گذشته شاخص کل کانال یک میلیون و 600 هزار واحدی را نیز از دست داده بود. رشد 1.7 درصدی شاخص کل در حالی رخ داده است که شاخص کل هم‌وزن تنها 0.3 درصد رشد داشته که این موضوع نشان از یکنواخت نبودن رشد امروز بازار سهام دارد.

در جریان 30 دقیقه نخست معاملات امروز بورس حدود 270 هزار معامله صورت گرفته که طی آن یک میلیارد 300 میلیون سهم با ارزشی بالغ بر 2.1 هزار میلیارد تومان دادوستد شده است. ارزش معاملات فرابورس نیز بیش از 900 میلیارد تومان بوده است.

در میان نمادهای تاثیرگذار، فولاد، فملی و فارس به ترتیب با 4670، 4260 و 3283 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. این در حال است که در میان نمادهای فرابورسی نیز ذوب، دی و شگویا تاثیرگذارترین بودند.

به نقل از تجارت نیوز، معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می‌شود که گروه‌های بانکی، فلزات اساسی، پالایشی و پتروشیمی معاملات سبزرنگی را دنبال می‌کنند ولی اکثر نمادها در گروه خودرویی و دارویی با فشار عرضه مواجه هستند. متوقف بودن دو نماد خودرو و خساپا به عنوان لیدرهای گروه خودرویی موجب شده تا بقیه نمادها نیز همچنان فشار عرضه را تحمل کنند. همچنین نماد شستا نیز همچنان متوقف است و احتمالا در ادامه این هفته بازگشایی شود./
https://www.asianews.ir/u/1Ih
اخبار مرتبط
ثبت سفارش برای خرید عرضه اولیه ثامید از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده است.
پایان معاملات امروز؛ 17 شهریور، شاخص کل بورس با اُفت ۴۰ هزار واحدی همراه شد.
بازار سرمایه فردا؛ 15 شهریور با حال و هوایی متعادل آغاز به کار خواهد کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید