صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۵
کد خبر: 2447
گزارشگر: 213
۱۵۱۲
۰
۰
۳
نماینده تهران:

دولت تعطیل است!

دولت تعطیل است!
نماینده مردم تهران در جلسه امروز مجلس گفت: گشایش اقتصادی نداریم و بازار بورس هم که دلگرمی ندارد، به این ترتیب دولت تعطیل است.

سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: دلمان به بورس گرم باشد یا به گشایش اقتصادی!

وی افزود: جهرمی هم که می گوید زورمان به اپراتور ها نمی رسد. پس بر سر در پاستور بنویسید دولت تعطیل است./

 


https://www.asianews.ir/u/1It
اخبار مرتبط
دو قطبی(پولاریزه شدن) جامعه، منجر به تورم همراه با رکود و افزایش نابرابری خواهد بود و آخر اینکه در صورت عدم برگشت و اصلاح می بایست در انتظار نارضایتی اجتماعی باشیم.
آغاز معاملات امروز بازار سهام با ریزش بیش از ۲ درصدی شاخص کل همراه شد و اغلب سهم‌های بنیادین بازار، امروز قرمزپوش شدند.
براساس ادعای برخی کارشناسان، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۱۰هزار واحدی، در ارتفاع یک میلیون و ۶۴۲هزار واحد قرار گرفت.
بدنه نظام توزیع کالا و خدمات در کشور به شکل سنتی است که با توجه به اهمیت آن، باید به سمت مدرن شدن سوق پیدا کند. نظام توزیع کالا و خدمات از بخشهای مهم در اقتصاد کشورها به شمار می رود.
اقتصاددانان بنام کشور معتقدند ۷۰ درصد مشکل عظیم اقتصادی کشور بدلیل تصمیمات و ساختارهای نادرست اقتصادی است و تنها ۳۰ درصد آن به تحریم ها مربوط می شود و در غیر اینصورت حتی اگر تمام ثروت دنیا را داشته باشیم وضعیت همین است که هست.
مشکلات اقتصادی کشور بخصوص در یک سال گذشته باعث شد که چشم سیاستگذاران دولتی نسبت به بازار سرمایه بخصوص بورس بازتر شود، اما متاسفانه این بازار نیز در دو هفته گذشته با چالش هایی روبرو بود که سبب ریزش بی سابقه بورس شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید