صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۱
کد خبر: 2455
گزارشگر: 213
۹۵۴
۰
۰
۱
دقایق آغاز معاملات

24 شهریور؛ خبر خوب بازار سرمایه برای غول های فلزی

24 شهریور؛ خبر خوب بازار سرمایه برای غول های فلزی
مرحله پیش گشایش بازار امروز با افزایش تقاضا در نمادهای فلزی از جمله کاوه، فولاد و معدنی هم‌چون کگل همراه استد و نیز بازارگردان‌های فملی و فولاد به میزان ۵۰۰ و ۷۰۰ میلیارد تومان تقویت و در صورت لزوم، امکان افزایش بیشتر وجود دارد.
بازار دیروز با افت ۵۵۰۰ واحدی شاخص کل در نیمه دوم بازار روبه‌رو شد، ولی خبرها حاکی از شروع حمایت بازار سهام با منابع صندوق توسعه است. اما در مرحله پیش گشایش بازار امروز چه می‌گذرد؟

 در مرحله پیش گشایش بازار امروز با افزایش تقاضا در نمادهای فلزی از جمله کاوه، فولاد و معدنی هم‌چون کگل همراه است. پتروشیمی‌های زاگرس، آریا و شغدیر نیز در صدر تقاضا برای خرید قرار دارند.


همچنین یکی از مهم‌ترین خروجی‌های جلسه دیروز درباره دو شرکت غول فلزی بود، اعتبار بازارگردان‌های فملی و فولاد به میزان ۵۰۰ و ۷۰۰ میلیارد تومان تقویت و در صورت لزوم، امکان افزایش بیشتر وجود دارد.

نمادهای معاملاتی مرقام، غشاذر، ثامید، های_وب، وهور و خصدرا متوقف شدند، همچنین نمادهای خودرویی همچنان صف فروش پرقدرت دارند

به نقل از تجارت نیوز، همچنین قرار بود امروز منابع صندوق توسعه ملی در اختیار صندوق ثبات بازار سرمایه قرار بگیرد و تصمیمات شورای عالی بورس و جلسه غیرعلنی مجلس در راستای حمایت از بازار بود، هرچند بازار سرمایه ثابت کرده اسن که حمایت مقطعی و دستوری تاثیر چندانی در روند بلند مدت بازار ندارد./
https://www.asianews.ir/u/1IB
اخبار مرتبط
آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشد گروه بانکی و نمادهای شاخص‌ساز فولاد، فملی و فارس حدود ۲ درصد مثبت شد.
ثبت سفارش برای خرید عرضه اولیه ثامید از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده است.
بازار سرمایه فردا؛ 15 شهریور با حال و هوایی متعادل آغاز به کار خواهد کرد.
بازار بورس فردا هیجانی است.
بیشتر شاخص های مهم بورسی اروپا و آمریکا ریزش کردند.
متقاضیان با خرید "پالایشی یکم" نیز به عنوان دومین ETF دولت به بازار سرمایه می توانند در چهار پالایشگاه سهيم باشند و برای خرید آن مانند دارایکم فعلا نیازی به کد بورسی نیست و خرید با ارایه کد ملی امکان پذیر است.
شاخص دلار برای چهارمین روز متوالی عقب رفت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید