صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۳
کد خبر: 2457
گزارشگر: 213
۱۹۸۹
۰
۰
۳
براساس اعلام سازمان غذا و دارو:

واکسن آنفلوآنزا را چگونه تهیه کنیم؟

واکسن آنفلوآنزا را چگونه تهیه کنیم؟
سازمان غذا و دارو اعلام کرد امسال به گونه‌ای برنامه ریزی شده که یکی از اعضای خانواده بتواند با مراجعه به داروخانه و ثبت کد ملی خود و دو نفر دیگر از اعضای خانواده اش، تا سقف سه عدد واکسن آنفلوآنزا دریافت کند.

سازمان غذا و دارو اعلام کرد امسال به گونه‌ای برنامه ریزی شده که یکی از اعضای خانواده بتواند با مراجعه به داروخانه و ثبت کد ملی خود و دو نفر دیگر از اعضای خانواده اش، تا سقف سه عدد واکسن آنفلوآنزا دریافت کند.

اصلا ضرورتی ندارد که همه‌ مردم واکسن آنفلوانزا تزریق کنند، بلکه اولویت در این زمینه با گروه های در معرض خطر مانند افراد بالای ۶۵ سال، زنان باردار، مبتلایان به بیماری های زمینه ای و نقص ایمنی و... است.

براساس این خبر، برای ارائه واکسن سه نوع قیمت داریم. گروه اول شامل همان دو و نیم میلیون دوز است که به صورت رایگان توزیع می‌شود. گروه دوم سالمندان بالای ۶۵ سال هستند که باید با ثبت کد ملی و احراز هویت واکسن را از داروخانه‌ها با قیمت حدود ۴۲ هزار تومان تهیه کنند. برای کودکان زیر ۵ سال هم واکسن سه ظرفیتی در داروخانه‌ها توزیع می‌شود./


https://www.asianews.ir/u/1ID
اخبار مرتبط
بنا بر اعلام وزارت بهداشت روسیه، نخستین محموله واکسن کرونای روسی برای واکسناسیون مردم روسیه عرضه می شود. این واکسن در سه مرحله آزمایش و به چند مقام این کشور تزریق شده است.
بیل گیتس در گفت‌و‌گو با اکونومیست به آینده کرونا و احتمال کشف واکسن آن پرداخته و گفته است: ما می‌توانیم ایمنی لازم را در برابر کرونا در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ ایجاد کنیم.
مرکز تحقیق "گامالیا" در روسیه اعلام کرد که واکسن کرونا هفته آینده به ۴۰ هزار نفر تزریق می‌شود .
سازمان جهانی بهداشت گفت: فعلا نمی توانیم واکسن روسی کرونا را ارزیابی کنیم
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه امروز به طور رسمی از ساخت نخستین واکسن کرونا و ثبت این واکسن در کشورش خبر داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید