صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۹
کد خبر: 2488
گزارشگر: 213
۱۰۹۸
۰
۰
۱
تازه ترین ها درباره سهام عدالت:

ارزش سهام عدالت 34 میلیون است؟

ارزش سهام عدالت 34 میلیون است؟
ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به 17.1 میلیون تومان رسید و کسانی که تاکنون 30 درصد این برگه‌های سهام عدالت را فروخته باشند می‌توانند منتظر دریافت 5.1 میلیون تومان باشند.
ارزش برگه‌های سهام عدالت یک میلیون تومانی و ۵۳۲ هزار تومانی به چقدر رسیده و آنها که ۶۰ درصد سهام عدالت خود را فروخته‌اند منتظر دریافت چه میزان وجه می‌توانند باشند؟

درباره کسانی هم که سهام عدالت یک میلیون تومانی دارند می‌توان اشاره کرد که در پایان معاملات این هفته بازار سهام در نهایت، ارزش کل سهام عدالت آنها به حدود 34 میلیون تومان رسیده است. این افراد اگر 30 درصد سهام عدالت خود را فروخته باشند می‌توانند منتظر دریافت بیش از 10 میلیون تومان باشند و اگر هم تاکنون 60 درصد سهام عدالت خود را فروخته‌اند باید 20 میلیون تومان واریز وجه به حساب آنها انجام شود.

به نقل از تجارت نیوز، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به 17.1 میلیون تومان رسید. کسانی که تاکنون 30 درصد این برگه‌های سهام عدالت را فروخته باشند می‌توانند منتظر دریافت 5.1 میلیون تومان باشند و کسانی هم که تاکنون 60 درصد سهام عدالت خود را فروخته‌اند باید 10.2 میلیون تومان واریز وجه به حساب آنها انجام شود./

https://www.asianews.ir/u/1J8
اخبار مرتبط
مشکل عمده ای که سهامداران سهام عدالت از ابتدا با آن مواجه بوده‌اند، پروسه کند فروش و واریز پول بیان شده است و در حالی که که 30 درصد دوم نیز مجاز به فروش است، هنوز برخی از سهامداران به پول 30 درصد نخست خود نرسیده‌اند.
پرتفوی سهام عدالت تا پایان مرداد ماه ارزش ۱۶ میلیون تومان پیدا کرد
مدیر برنامه‌ریزی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار گفت: بیش از دو میلیون و 500 هزار دارنده سهام عدالت در ده سال گذشته فوت شده‌اند و واگذاری حتما باید به طور مکانیزه و الکترونیکی انجام شود.
ارزش روز سهام عدالت کسانی که 60 درصد سهام عدالت آنها آزاد شده چقدر است و چه میزان دریافت می کنند؟
معامله 60 درصد از سهام عدالت هفته جاری آغاز شده و تمام کسانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند نسبت به معامله سهام از طریق کارگزاری‌ها و یا بانک خود اقدام کنند.
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه با وثیقه ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت، مشمولان می‌توانند وام دریافت کنند، گفت: مدت زمان بازپرداخت این وام سه ساله و سود آن ۱۸ درصد است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید