صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۹:۵۸
کد خبر: 2494
گزارشگر: 213
۱۱۲۲
۰
۰
۳
در همه شهرستان ها با وجود کرونا:

برپایی نماز جمعه تهران در وضعیت قرمز

برپایی نماز جمعه تهران در وضعیت قرمز
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری نماز جمعه این هفته این استان، در همه نقاط و شهرستان‌ها جز ورامین خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری نماز جمعه این هفته این استان، در همه نقاط و شهرستان‌ها جز ورامین خبر داد.

خبرگزاری صداوسیما روز جمعه، ۲۸ شهریور، به نقل از محسن محمودی نوشته که این اتفاق با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا رخ داده است.

به گفته وی، بنا به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد نماز جمعه استان تهران «این فریضه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود».

این خبر در حالی اعلام می‌شود که شمار مبتلایان به کرونا در ایران روندی صعودی یافته و ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت گفته وضعیت در سراسر ایران از نظر کرونا «قرمز» است.

 استان تهران یکی از بحرانی‌ترین مناطق کشور در زمینه بحران کرونا است و مقام‌های وزارت بهداشت بارها اعلام کرده‌اند که هیچ استانی با این منطقه از نظر پیچیدگی و تراکم جمعیت قابل مقایسه نیست./

https://www.asianews.ir/u/1Je
اخبار مرتبط
معاون کل وزارت بهداشت ایران،به مردم هشدار داد که بیمارستان جای مقابله با ویروس کرونا نیست، بلکه بیمارستان ته خط و انتهای رودخانه است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران گفت: در صورت ادامه محدودیت‌های ناشی از کرونا، همه سرمایه‌گذاری‌های گردشگری در کشور «نابود» می‌شود.
انگیزش به دلیل یا چرایى رفتار و اعمال اشاره دارد و روان شناسان بر این باورند که «انگیزه» عاملی است درونی که رفتار فرد را در جهت معینی هدایت می کند و راهنمای او برای گزینش کوششی از میان کوشش های ارادی است.
حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش گفت: هیچکس مجاز نیست دانش‌آموزان را ملزم به حضور در مدارس کند.
سالهاست که در کشورهای پیشرفته از شرایط دورکاری، انعطاف پذیری ساعات اداری، فراهم کردن ابزار کار در منزل برای کارمندان، روانشناس، کوچ وپزشک سازمانی، تهویه هوای مناسب، دستگاه های پاک کننده و ضدعفونی کننده هوا در «فصل زمستان » یا «بیماری کارکنان» استفاده می شود.
وزیر بهداشت، در صفحه اینستاگرام خود احتمال فرو ریختن اقتصاد نظام سلامت در کشور هشدار داده است و گفته است اگر نظام سلامت فرو ریخت، اگر تاب‌آوری خدمتگزاران این عرصه از دست رفت، اگر دارو و تجهیزات نبود، اقتصادی برپا نخواهد ماند.
رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی از ستاد ملی مبارزه با کرونا خواست از بازگشایی حضوری همه مدارس در کلیه مناطق کشور جلوگیری کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید