صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۹
کد خبر: 2499
گزارشگر: 213
۱۰۸۴
۰
۰
۴
وضعیت امروز بازار سرمایه:

بورس 29 شهریور؛ عرضه زیاد و صعود در لحظات پایانی

بورس 29 شهریور؛ عرضه زیاد و صعود در لحظات پایانی
بازار امروز با فشار عرضه شروع به کار کرد و در ابتدای معاملات فشار عرضه باعث افت شاخص کل شد اما در ادامه تقاضا برای خرید و همچنین ارزندگی سهم‌ها باعث از سرگیری روند صعودی بازار شد.

بازار امروز با فشار عرضه شروع به کار کرد و در ابتدای معاملات فشار عرضه باعث افت شاخص کل شد اما در ادامه تقاضا برای خرید و همچنین ارزندگی سهم‌ها باعث از سرگیری روند صعودی بازار شد.

محمد خبری‌زاد، درباره بازار سهام بیان کرد: بازار امروز با عرضه زیاد آغاز به کار کرد و بعد از مدتی به دلیل تخلیه شدن این هیجان فروش دوباره تقاضا به سهم‌ها بازگشت، ارزندگی بازار با توجه به قیمت دلار و نرخ‌های جهانی به سهامداران ثابت شده و بازار با رشد سهم‌های دلاری شروع به رشد کرد و احتمالا بازار تا آخر وقت همین روند صعودی را ادامه دهد.

به نقل از تجارت نیوز، این کارشناس در رابطه با حمایت از بازار گفت: بازار در سه چهار ماه اخیر اصلا دست حقوقی‌ها نبوده و 85 تا 90 درصد خرید دست حقیقی‌های بازار بوده است. ارزش کل معاملات حقوقی در سه هفته اخیر 40 هزار میلیارد تومان بوده و حقوقی‌ها از این عدد 37 هزار میلیارد تومان فروش داشتند.

خبری‌زاد اضافه کرد: سهم‌ها به ارزندگی رسیده و تقاضا بازار را صعودی می‌کند و تنها حمایت فقط جو روانی حاصل از اخبار حمایت است، دولت فعلا اصلا در توانایی حمایت از بازار سرمایه را ندارد، اولا اصلا نقدینگی برای حمایت از بازار را ندارد، دوما جاهای حیاتی‌تری برای سروسامان دادن وجود دارد./

https://www.asianews.ir/u/1Jj
اخبار مرتبط
روز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه، شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات ۲۰ درصد از سهام خود را در نماد «وسپهر» از طریق عرضه اولیه وارد بورس می کند.
امروز با بازگشت صعود نسبی در بازار سرمایه مواجه بودیم که در پایان معاملات با رشد ۵۹ هزار واحدی شاخص کل همراه شد.
آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشد گروه بانکی و نمادهای شاخص‌ساز فولاد، فملی و فارس حدود ۲ درصد مثبت شد.
ثبت سفارش برای خرید عرضه اولیه ثامید از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده است.
بازار سرمایه فردا؛ 15 شهریور با حال و هوایی متعادل آغاز به کار خواهد کرد.
آغاز معاملات امروز بورس، شاخص کل با بیش از ۲٫۴ درصد افت همراه بود و به کانال یک میلیون و ۶۴۳ هزار واحدی سقوط کرد.
بیشتر شاخص های مهم بورسی اروپا و آمریکا ریزش کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید