صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۶
کد خبر: 2519
گزارشگر: 213
۶۹۱
۰
۰
۱
وزیر خارجه آمریکا:

«توافق بد» را نیمه شب گذشته متوقف کردیم

«توافق بد» را نیمه شب گذشته متوقف کردیم
وزیر خارجه آمریکا گفت: توافق قبلی که جان کری و جو بایدن آن را امضا کرده بودند به ایرانی‌ها اجازه می‌داد چند هفته دیگر دوباره به مبادلات قاچاق سلاح دست بزنند.

وزیر خارجه آمریکا گفت: فقط وقتی ایران رفتار خود را تغییر بدهد برای ثبات در خاورمیانه شانسی وجود خواهد داشت.

وی افزود: بازگشت تحریم‌های سازمان ملل یک محدودیت فزاینده دیگر در مقابل ظرفیت ایران برای آسیب زدن به خاورمیانه ایجاد کرد.

مایک پومپئو اضافه کرد: توافق قبلی که جان کری و جو بایدن آن را امضا کرده بودند به ایرانی‌ها اجازه می‌داد، چند هفته دیگر دوباره به نقل و انتقال و قاچاق سلاح دست بزنند. که ما آن را از نیمه شب گذشته در سازمان ملل متوقف کردیم./

https://www.asianews.ir/u/1JC
اخبار مرتبط
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در توییتی نوشت: تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران از نیمه شب به وقت گرینویچ در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) بازمی‌گردد.
وزیر امور خارجه آمریکا گفت: بدون صدمه زدن به برتری اسرائیل، به امارات سلاح می فروشیم.
اتفاق های پرسر و صدای هفته گذشته و صلح اعراب و امارات و مراودات نزدیک به صلح چند کشور عربی با اسراییل، سبب شد با محسن فرشاد، سخنگوی جبهه ملی ایران گفت و گویی داشته باشیم..وی که عضو هیات رهبری و اجرایی جبهه ملی است، در رشته حقوق قضایی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده و سپس مدرک فوق لیسانس و دکترای دولتی حقوق خصوصی را از دانشگاه "اکس مارسی" فرانسه گرفته است. مدرس و مشاور دانشگاه ها و سازمان های مختلف، از جمله فعالیت ها در کارنامه کاری اوست.. این گفت و گو را در ادامه بخوانید:
اسرائیل نام کشور بعدی عربی را که با آن توافقنامه صلح امضا می‌کند، سودان اعلام کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید