صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاين(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۸:۴۶
کد خبر: 2524
گزارشگر: 2
۱۰۱۷
۰
۰
۲
مکان‌های دیدنی شهر تهران

هتل مارلیک تهران

هتل مارلیک تهران
در این مطلب تعدادی از مکان‌های دیدنی شهر و یکی از هتل ‌های تهران را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی دقیق از شهری بزرگ و وسیع به‌دست بیاورید.

کم‌تر کسی زمان آقا محمد خان باور می‌کرد، شهری با ابعاد و جمعیت تهران روزی به پُرجمعیت‌ترین شهر ایران تبدیل شود و موردتوجه تک‌تک مردم باشد. بسیاری از مردم به‌سبب کار یا سفر تفریحی همیشه درحال تردد بین تهران و شهر خود هستند. مطمئنا این افراد هم برای تهران‌گردی و هم برای اسکان موقت خود نیازمند اطلاعات مفید و قابل‌توجهی هستند. ازاین‌رو در این مطلب تعدادی از مکان‌های دیدنی شهر و یکی از هتل ‌های تهران را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی دقیق از شهری بزرگ و وسیع به‌دست بیاورید.

 

مکان‌های دیدنی شهر تهران

 
جاذبه‌های گردشگری تهران را می‌توان به چند دسته تقسیم‌بندی کرد. دسته اول، عمارت و خانه‌های بزرگی هستند که به‌سبب وجود خانواده‌های متمول و افراد حکومتی در این شهر ساخته شده‌اند. دسته دوم نیز موزه‌های تهران هستند؛ تقریبا می‌توان گفت مهم‌ترین موزه‌های ایران در این شهر قرار دارند. دسته سوم، جاذبه‌های طبیعی و روستاهای خوش آب‌وهوا هستند. روستاهایی مثل لواسان و مکان‌هایی مثل پیست اسکی و کوهستان‌های اطراف تهران در این دسته قرار دارند که بین تهرانی‌ها هم طرفداران زیادی دارد. دسته چهارم و آخر هم ساختمان و بناهای مدرن هستند که در این شهر ساخته شده‌اند. ازجمله این مکان‌ها می‌توان به ایران مال، پل طبیعت و برج میلاد اشاره کرد که نشانه‌هایی از تهران مدرن هستند. درادامه این مطلب مکان‌هایی از دسته اول و دوم را به اختصار نام می‌بریم.

دسته اول، عمارت‌ و خانه‌ها

در این شهر بزرگ شاهی نبوده که بیاید و برای خودش و خانواده‌اش کاخی نسازند. عمارت‌های بزرگی مثل کاخ سعدآباد یا کاخ گلستان که هرکدام مربوط به دوره‌ای از تاریخ ایران هستند، به‌ این گروه کاخ و عمارت‌های سلطنتی و خانه‌های متمولان و تجار را هم اضافه کنید. خانه تاریخی ابوالحسن صبا یا موزه مقدم از این گروه هستند که بسیار نوستالژی و زیبا ساخته شده‌اند و بازدید از آن‌ها اثر بسیار خوبی بر ذهن و خیال شما می‌گذارد.

دسته دوم، موزه‌ها

 
تهران شهر قدیمی و سرشار از میراث‌های گران‌بها در ایران است. میراث‌هایی که بسیاری از آن‌ها مثل الماس دریای نور یا تاج‌های سلطنتی دربار پهلوی و لباس‌های دوره افشاریه را نمی‌توان قیمت‌گذاری کرد. همه این وسایل در موزه‌های شهر تهران قرار دارند. تعدادی از این موزه‌ها عبارت هستند از موزه جواهرات ملی، موزه فرش، موزه عبرت، موزه هنرهای معاصر، موزه آبگینه و سفالینه و موزه ملی ایران که دوره‌های دور را یادآوری می‌کنند.

معرفی هتل های تهران

شهر تهران یکی از شهرهایی است که بیشترین تعداد هتل و مهمانسرا را در خود جای می‌دهد. طبیعی است که در شهری با این حجم سفر، تعداد زیادی هتل وجود داشته باشد؛ اما هتل های تهران یک مزیت بسیار خوب دارند و آن تنوع بسیار بالایی است که شما مشاهده می‌کنید. در این شهر از هتل‌های پنج ستاره تا مهمانسراها در جای‌جای شهر وجود دارند و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. درادامه یکی از هتل‌های با کیفیت تهران یعنی هتل مارلیک را معرفی می‌کنم.

هتل مارلیک

هتل مارلیک یکی از هتل‌های ناب و درجه یک تهران است. این هتل به‌سبب طراحی و معماری بسیار شیکی که دارد، اهمیت و شهرت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده است. هتل مارلیک یکی از هتل‌های بی‌نظیری است که سال 42 با نظارت و مهندسی مهندسان خارجی ساخته شد. البته این هتل سال 93 دوباره بازسازی شده و به‌روزرسانی‌های انجام‌شده موجب اخذ سه ستاره کیفیت و گواهینامه‌های کیفی شده است. درادامه با موقعیت جغرافیای و امکانات هتل آشنا می‌شوید.
Marlik Hotel
موقعیت مکانی هتل مارلیک

هتل مارلیک سر چهار راه مفتح جنوبی و خیابان سمیه واقع شده؛ این به‌معنای قرارگرفتن هتل در مرکز شهر و دسترسی خوب شما به موزه‌ها و اداره‌های موجود در شهر است. به‌علاوه این دو ویژگی دسترسی بسیار عالی به اتوبوس‌های خط ویژه و مترو شهید مفتح و دروازه دولت را هم اضافه کنید. این مساله را که بتوانید با اسکان در یک موقعیت خوب به اغلب جاذبه‌های تاریخی دسترسی داشته باشید، نمی‌توان در نظر نگرفت و این موضوع برای اقامت در تهران بسیار مهم است.

امکانات هتل

 
هتل مارلیک در پنج طبقه با 48 باب اتاق و سوئیت‌های دو، سه و چهار نفره ساخته شده که همه‌ اتاق‌های آن توسط مهندسان خبره طراحی داخلی شده‌اند. ازجمله امکاناتی که در این اتاق‌ها به‌صورت رایگان دراختیار شما قرار می‌گیرد، می‌توان به مبلمان، سرویس خواب، لوازم بهداشتی (مسواک، حوله، خمیر دندان، صابون و شانه)، میز تحریر، حمام، رخت‌آویز، تلویزیون، سیستم تهویه و سیستم گرمایش و سرمایش اشاره کرد. قابل‌توجه است که در هتل مارلیک اینترنت اتاق‌ها به‌شکل رایگان و نامحدود ارائه می‌شود.

اضافه‌بر امکانات اتاق‌ها، هتل امکاناتی هم دارد که به‌صورت عمومی به همه مسافران ارائه می‌کند. امکاناتی نظیر وسایل اداری (فتوکپی، فکس و کافی‌نت)، استخر، سونا، جکوزی، خدمات برای معلولان، چای‌خانه، رستو‌ران، کافی‌شاپ، سیستم تهویه، خدمات بیدار باش، فروشگاه، اتاق تلفن و... نیز در این هتل وجود دارد که موجبات راحتی بیشتر شما را فراهم می‌کند.

نحوه رزرو هتل تهران

 
قابل‌توجه است که همه هتل‌های شهر به سیستم‌های رزرو آنلاین متصل هستند. سایت‌های رزرو آنلاین هتل یکی از خدماتی بود که پس از گسترش خدمات مجازی در ایران رونق گرفت. هتل مارلیک با سایت علی بابا قرارداد دارد که موجب توافق‌هایی برای قیمت کم‌تر و رزرو هتل تهران از علی بابا به‌صورت آنلاین شده است. شما می‌توانید با استفاده از این سایت بهترین شرایط را داشته باشید.
از شما می‌خواهم که برای رشد کیفیت سایت‌ها و آگاهی بیشتر مسافران با کامنت‌های خود اطلاعات و تجربه‌ را با ما به‌اشتراک بگذارید.


نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/1JI
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید