صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۰
کد خبر: 2544
گزارشگر: 213
۱۱۰۸
۰
۰
۱
در نخستین معاملات

2 مهر؛ آیا بورس سبز خواهد ماند؟

2 مهر؛ آیا بورس سبز خواهد ماند؟
بررسی دقایق ابتدایی گشایش بازار سهام از بهبود اندک احتمالی در روند بازار سهام حکایت دارد و آیا شاخص بازار سهام امروز مثبت خواهد شد؟

بررسی دقایق ابتدایی پیش گشایش بازار سهام حاکی از بهبود اندک احتمالی در روند بازار سهام امروز است. آیا شاخص بازار سهام امروز مثبت خواهد شد؟

 

جدول

 
پترول، ولپارس، دی و وبملت چهار نماد با بیشترین ارزش در صف خرید هستند. در مجموع به نظر می‌رسد امروز روز خوبی برای پتروشیمی‌ها و بانکی‌ها باشد.

 

جدول

به نقل از تجارت نیوز، نمادهای با بیشترین ارزش در صف خرید شامل وملی، ثشاهد، انرژی 3 و خگستر نیز چهار نماد با بیشترین ارزش در صف فروش هستند. در این مورد نیز به نظر می‌رسد امروز روز خوبی برای خودرویی‌ها نباشد./


https://www.asianews.ir/u/1K1
اخبار مرتبط
نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: انتظار می‌رفت کاهش ۵۰ دلاری اونس طلا باعث کاهش قیمت طلا و سکه شود ولی با افزایش ارز قیمت سکه نیز افزایش یافت.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نخستین ساعت بازار ۲.۶ درصد کاهش داشت، شاخص هم‌وزن نیز ۰.۸ درصد افت کرد.
بازار امروز با فشار عرضه شروع به کار کرد و در ابتدای معاملات فشار عرضه باعث افت شاخص کل شد اما در ادامه تقاضا برای خرید و همچنین ارزندگی سهم‌ها باعث از سرگیری روند صعودی بازار شد.
روز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه، شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات ۲۰ درصد از سهام خود را در نماد «وسپهر» از طریق عرضه اولیه وارد بورس می کند.
امروز با بازگشت صعود نسبی در بازار سرمایه مواجه بودیم که در پایان معاملات با رشد ۵۹ هزار واحدی شاخص کل همراه شد.
آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشد گروه بانکی و نمادهای شاخص‌ساز فولاد، فملی و فارس حدود ۲ درصد مثبت شد.
پایان معاملات امروز؛ 17 شهریور، شاخص کل بورس با اُفت ۴۰ هزار واحدی همراه شد.
آغاز معاملات امروز بورس، شاخص کل با بیش از ۲٫۴ درصد افت همراه بود و به کانال یک میلیون و ۶۴۳ هزار واحدی سقوط کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید