صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۲
کد خبر: 2557
گزارشگر: 213
۱۴۷۲
۰
۰
۲
سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد:

توافق‌ خرید واکسن کرونا امضا شد

توافق‌ خرید واکسن کرونا امضا شد
در راستای مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر خرید واکسن کووید۱۹، توافقنامه‌ای توسط رییس سازمان غذا و دارو امضا و به اتحادیه بین‌المللی واکسن، ارسال شده است.

با دستور سعید نمکی وزیر بهداشت و در راستای مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر خرید واکسن کووید ۱۹ از ساز و کار کواکس، با هماهنگی های انجام شده از سوی اداره کل همکاری‌های بین المللی وزارت بهداشت، توافقنامه‌ای از سوی محمدرضا شانه ساز رییس سازمان غذا و دارو امضا و به اتحادیه بین المللی واکسن، ارسال شده است.

 سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد تامین پیش پرداخت خرید واکسن کرونا از سوی بانک مرکزی تا ۱۸ مهر تعیین شده است./


https://www.asianews.ir/u/1Ke
اخبار مرتبط
یکی از عجایب نادیدنی در ایران این است که افراد یا سازمان ها می توانند از انجام وظایف قانونی خود قصور ورزند، ضرر برسانند و بی آنکه مسوول قلمداد شوند، بواسطه آن خلافکاری، کسب درآمد کنند، که مثال خوب آن، شهرداری ها هستند و مثل همیشه متضرر نهایی مردمانی هستند که همواره باید با دست کردن در جیب خود تاوان اختلال مدیریتی دیگران را بدهند.
رئیس‌جمهوری آمریکا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل با اشاره به اینکه در جنگ نامرئی با ویروس چینی هستیم و این سازمان باید چین را به دلیل شیوع ویروس کرونا در خصوص اقداماتش پاسخگو کند، درباره ایران هم گفت که ما از توافق بسیار بد هسته‌ای با ایران خارج شدیم.
نمایش «عشق روزهای کرونا» با کارگردانی محمد رحمانیان به خاطر حضور گربه در یکی از اپیزودهای آن با مشکل سانسور مواجه شد.
افرادی که شرایط خانوادگی طبیعی و مناسب و ارتباطات خانوادگی دوستانه و سازنده دارند، خانه نشینی اجباری و دور شدن از محیط کار، دوستان، تفریح و معاشرت ها سخت است و انتخاب مشاغل خانگی یا کسب و کار خانگی برای گذران وقت و کسب درآمد و حفظ ارتباطات اجتماعی بسیار مفید خواهد بود.
فرمانده مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: متاسفانه تهران شرایط کاملاً قرمزی دارد و آمار روزهای اخیر نشان از آن است که در تهران وارد موج سوم شده‌ایم.
ایران در چهار دهه گذشته آرام آرام از چرخه اقتصاد جهانی خارج شده و حتی دیگر فروش نفت نیز نمی تواند این کشور را از تنگناهایی که در آن گرفتار شده نجات دهد و تداوم رشد منفی در سال جاری سبب کاهش بیشتر درآمد سرانه ملی و ادامه رکود در بخش های اقتصادی به بیکاری میلیون ها نفر خواهد انجامید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری نماز جمعه این هفته این استان، در همه نقاط و شهرستان‌ها جز ورامین خبر داد.
معاون کل وزارت بهداشت ایران،به مردم هشدار داد که بیمارستان جای مقابله با ویروس کرونا نیست، بلکه بیمارستان ته خط و انتهای رودخانه است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید