صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۹
کد خبر: 2592
گزارشگر: 213
۷۷۸
۰
۰
۱
در پایان معاملات امروز

7 مهر؛ بورس حمایت نمی شود

7 مهر؛ بورس حمایت نمی شود
با پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بیش از ۳٫۰ درصد ریزش کرد، این ریزش تحت تاثر عرضه زیاد در نمادهای شاخص‌ساز بود و شاخص کل در حال نزول تا محدود حمایتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد قرار گرفت.

با پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بیش از ۳٫۰ درصد ریزش کرد، این ریزش تحت تاثر عرضه زیاد در نمادهای شاخص‌ساز بود و شاخص کل در حال نزول تا محدود حمایتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد قرار گرفت.

جو هیجانی بازار سرمایه دوباره باعث ایجاد صف‌های فروش میلیونی در نمادهای شاخص‌ساز شده است و شاخص کل بازار سهام تحت تاثیر معاملات این نمادها در رنج منفی دوباره 305 درصد ریزش کرد.

فردا می‌تواند روز سرنوشت‌ساز بازار سهام باشد زیرا اگر شاخص از محدود حمایتی یک میلیون و 500 هزار واحد ریزش کند، روند بازار سهام تغییر خواهد کرد.

گروه محصولات شیمیایی با ارزش معاملات 250 میلیارد تومان برترین صنعت امروز است. اکثر نمادهای پالایشی در کف قیمت روزانه خود با فشار عرضه سنگین همراه هستند.

جدول

همچنین در اواخر اتمام معاملات امروز بازار سهام در برخی نمادهای مانند نمادهای خودرویی حقوقی بازار از این نمادها حمایت کرد و از حجم صف فروش خودرو و خساپا کاهش داد.

به نقل از تجارت نیوز، شاخص هم‌وزن نیز حدود ۲ هزار واحد کاهش یافت که نشان از کلیت منفی بازار و به گفته کارشناسان بازار سرمایه، کاهش شاخص هم‌وزن نشانه خروج پول حقیقی از بازار سهام است.

بازار قفل در صف‌های فروش نشان از خروج سرمایه از بازار است، اما حمایت‌ها از بازار سهام به نحوی جوابگوی صف‌های فروش 12 هزار میلیارد تومانی نیست و باید منتظر منابع صندوق توسعه برای تزریق به بازار باشیم./


https://www.asianews.ir/u/1KM
اخبار مرتبط
مدیرعامل بورس تهران در مورد تصمیم جدید مبنی بر عدم امکان فروش سهام خریداری شده در یک روز و همچنین ممنوعیت معاملات الگوریتمی توضیح داد.
بررسی دقایق ابتدایی گشایش بازار سهام از بهبود اندک احتمالی در روند بازار سهام حکایت دارد و آیا شاخص بازار سهام امروز مثبت خواهد شد؟
نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: انتظار می‌رفت کاهش ۵۰ دلاری اونس طلا باعث کاهش قیمت طلا و سکه شود ولی با افزایش ارز قیمت سکه نیز افزایش یافت.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نخستین ساعت بازار ۲.۶ درصد کاهش داشت، شاخص هم‌وزن نیز ۰.۸ درصد افت کرد.
بازار امروز با فشار عرضه شروع به کار کرد و در ابتدای معاملات فشار عرضه باعث افت شاخص کل شد اما در ادامه تقاضا برای خرید و همچنین ارزندگی سهم‌ها باعث از سرگیری روند صعودی بازار شد.
روز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه، شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات ۲۰ درصد از سهام خود را در نماد «وسپهر» از طریق عرضه اولیه وارد بورس می کند.
امروز با بازگشت صعود نسبی در بازار سرمایه مواجه بودیم که در پایان معاملات با رشد ۵۹ هزار واحدی شاخص کل همراه شد.
ثبت سفارش برای خرید عرضه اولیه ثامید از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده است.
پایان معاملات امروز؛ 17 شهریور، شاخص کل بورس با اُفت ۴۰ هزار واحدی همراه شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید