صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۸ مهر ۱۳۹۹ / ۲۲:۰۴
کد خبر: 2606
گزارشگر: 213
۹۰۶
۰
۰
۲
یک فعال کارگری:

کارگران نان و پنیر هم نمی توانند بخرند!

کارگران نان و پنیر هم نمی توانند بخرند!
یک فعال کارگری گفت: هر چقدر یک کارگر حقوق خود را مدیریت کند بازهم نمی‌تواند آن را به آخر ماه برساند و حتی توان خربد نان و پنیر را هم نخواهد داشت.

میلاد درویش، فعال کارگری و حقوق کودک گفت: هر چقدر یک کارگر حقوق خود را مدیریت کند بازهم نمی‌تواند آن را به آخر ماه برساند. 

وی افزود: در شرایط فعلی اقتصادی کشور، حقوق یک ماه کارگران برای ۱۰ روز هم کافی نیست و در همان روزهای ابتدایی ماه ته می‌کشد و کارگران حتی اگر بخواهند نان و پنیر هم بخورند کفاف نمی‌دهد و باز هم دچار مشکل خواهند شد./


https://www.asianews.ir/u/1KZ
اخبار مرتبط
این روزها کارگران از نظر اقتصادی و معیشتی به دلایل شرایط تحریم‌ها، شیوع بیماری کرونا و کم‌لطفی‌هایی مسوولان روزهای سختی را می گذرانند و این در حالی است که سال های زیادی است که قشر زحمت کش و مظلوم کارگری کشور، فشار تورم را تحمل می کنند و فریاد آنها نیز به گوش هیچ قانونگذار و مجری قانونی نمی رسد.
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران گفت: خط فقر در جامعه برای خانوار ۴ نفره ۱۰میلیون تومان است.
قوت غالب بخش زیادی از کارگران تخم مرغ و نان با طعم کره است؛ به ویژه کارگرهایی که در ساختمان کار می‌کنند و حالا این غذای آنها حسابی گران شده است و دست برخی از کارگرها به این غذای ساده نمی‌رسد.
ایران در چهار دهه گذشته آرام آرام از چرخه اقتصاد جهانی خارج شده و حتی دیگر فروش نفت نیز نمی تواند این کشور را از تنگناهایی که در آن گرفتار شده نجات دهد و تداوم رشد منفی در سال جاری سبب کاهش بیشتر درآمد سرانه ملی و ادامه رکود در بخش های اقتصادی به بیکاری میلیون ها نفر خواهد انجامید.
پدیده ازدواج سفید در کشور ما یک روند رو به افزایش است که یکی از علت‌های مهم آن مشکلات اقتصادی است.
وزیر نفت گفت: برای دور زدن تحریم‌ها تلاش زیادی کرده است و از قرارگاه خاتم‌الانبیای سپاه و نیروهای امنیتی خواسته تا برای صادرات نفت کمک کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید