صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۵
کد خبر: 2612
گزارشگر: 213
۷۵۷
۰
۰
۲
اولین کارت مجلس یازدهم به کابینه روحانی

زنگنه کارت زرد گرفت!

زنگنه کارت زرد گرفت!
مجلس از پاسخ‌های وزیر نفت در خصوص دلایل تأخیر در بهره‌برداری از فاز ۱۴ پارس جنوبی قانع نشد.

به گزارش آسیانیوز، نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز پارلمان، از پاسخ‌های زنگنه به سوال رضایی نماینده دشستان قانع نشدند.

براساس این خبر، مجلسیان به وزیر نفت کارت زرد دادند.

سؤال نماینده دشتستان از وزیر نفت درباره دلایل تأخیر در بهره‌برداری از فاز ۱۴ پارس جنوبی و خسارت ۱۰ میلیارد دلاری (معادل ۲۹۰ هزار میلیارد تومانی) بود./

https://www.asianews.ir/u/1L4
اخبار مرتبط
علیرضا رزم‌حسینی، وزیر پیشنهادی حسن روحانی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، امروز در جلسه رای اعتماد بدون حضور رییس جمهور که با حاشیه هایی نیز همراه بود، موفق به کسب رای اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران به حسن روحانی برای انتقال پایتخت از تهران، بدلیل نگرانی از اعتراض‌ها و نافرمانی‌های مردمی و تمرکز ثروت و جمعیت است چون تهران به دلایل زیادی یک تهدید واقعی است.
وزیر پیشنهادی «صمت» با اعتراض نمایندگان مجلس جلسه علنی مجلس را ترک کرد
یک روزنامه نگار در توییتی نوشت: دنا پلاس مجلس انقلابی یازدهم را به جاده خاکی برد!
وزیر نفت گفت: برای دور زدن تحریم‌ها تلاش زیادی کرده است و از قرارگاه خاتم‌الانبیای سپاه و نیروهای امنیتی خواسته تا برای صادرات نفت کمک کنند.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: خواستار آن شدیم که تلفن همراه و تبلت در اختیار دانش آموزان قرار گیرد در حال حاضر سه و نیم میلیون دانش آموز بازمانده از تحصیل داریم که یا گوشی ندارند و یا به اینترنت متصل نیستند.
برخی از نمایندگان مجلس ایران با انتقاد شدید از بازگشایی مدارس در دوران شیوع کرونا، وزیر آموزش و پرورش را به استیضاح تهدید کرده‌اند.
یک نماینده مجلس در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و در تذکری مستند به ماده ۲۱۰ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: پنج سوال کلیدی (از رییس جمهور) مطرح شده بود که مهم‌ترین بحث آن در حوزه اقتصادی، گرانی، تورم، تعطیلی کارخانجات و معیشت مردم است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ارائه طرح دو فوریتی مجلس برای خروج خودکار از برجام در صورت فعال شدن مکانیزم ماشه خبر داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید