صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۸
کد خبر: 2640
گزارشگر: 213
۱۰۱۰
۰
۰
۱
در بیمارستان نظامی والتر رید

ترامپ و ادامه کارهای ریاست جمهوری در سوییت مخصوص

ترامپ و ادامه کارهای ریاست جمهوری در سوییت مخصوص
گزارش ها حالی است که رئیس جمهوری آمریکا پس از رفتن به بیمارستان در یک سوئیت مخصوص در بیمارستان نظامی والتر رید حضور دارد و در شرایط حال عمومی مناسب به کار خود ادامه خواهد داد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا جمعه ۱۱ مهرماه برای ادامه مداوای بیماری کووید ۱۹ به بیمارستان رفت. رئیس جمهوری آمریکا لحظاتی قبل از راهی بیمارستان شدن در ویدئویی گفت که حال او خیلی خوب است و برای اطمینان به بیمارستان می‌رود.

تصاویر تلویزیونی از نشستن یک هلی‌کوپتر مخصوص رئیس جمهوری آمریکا، مارین وان، در چمن کاخ سفید به صورت مستقیم پخش شد.

دونالد ترامپ در حالی که ماسک پوشیده بود با پای خود سوار هلی‌کوپتر شد، ولی به پرسش خبرنگاران پاسخ نداد.

گزارش‌ها حاکی است که رئیس جمهوری آمریکا یک سوئیت مخصوص در بیمارستان نظامی والتر رید دارد و از آنجا به کار خود ادامه خواهد داد.

دونالد ترامپ در ویدئو کوتاهی که از طریق توییتر خود منتشر کرد گفت که «از حمایت گسترده همگان تشکر» می‌کند و حال او «خیلی خوب» است، اما برای حصول اطمینان به بیمارستان می‌رود.

دکتر شان کانلی، پزشک رئیس جمهوری آمریکا نیز شامگاه جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که با مشورت بیمارستان والتر رید و بیمارستان جان هاپکینز تصمیم گرفته شد که برای نظارت بهتر دونالد ترامپ به بیمارستان منتقل شود.

دکتر شان کانلی اضافه کرده است که حال رئیس جمهوری آمریکا رضایت بخش است و او احتیاجی به دستگاه اکسیژن ندارد و هم اکنون با داروی رمدسویر تحت درمان است.

دونالد ترامپ هم ساعت یازده و نیم شب در توییتی نوشت که حال او خوب است و از همگان تشکر کرد.

پزشک مخصوص رئیس جمهوری آمریکا ساعاتی پیشتر اعلام کرده بود که دونالد ترامپ کمی تب دارد و علایم خفیفی از این بیماری را بروز داده، اما روحیه او خوب است.

کاخ سفید اعلام کرد، رئیس جمهوری آمریکا به بیمارستان نظامی والتر رید در بتسدا در ایالت مریلند و در حومه واشینگتن رفت تا در آنجا به مداوا ادامه دهد.

کاخ سفید اضافه‌کرد، رفتن دونالد ترامپ به بیمارستان به دنبال بروز«علائم خفیفی»، در راستای «احتیاط بیشتر» و به توصیه پزشک او انجام شده است.

کاخ سفید می‌گوید، رئیس جمهوری آمریکا در روزهای آینده از دفتر مخصوص خود در بیمارستان نظامی والتر رید کار خواهد کرد.

در همین حال، تست کرونای بیل استیپین، رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ نیز مثبت اعلام شده است.

جو بایدن، نامزد حزب دموکرات، هم در توییتی گفته است، الان زمان حزب‌گرایی نیست، زمان آمریکایی بودن است.

ستاد انتخاباتی جو بایدن هم اعلام کرد به دنبال بستری شدن دونالد ترامپ در بیمارستان پخش تمامی «آگهی‌های منفی» درباره آقای ترامپ را به‌طور موقت متوقف می‌کند.

به دنبال گزارش بامداد پنجشنبه خبرگزاری بلومبرگ درباره مثبت شدن تست کرونای هوپ هیکس، یکی از مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا، رسانه‌های خبری نگرانی‌هایی در خصوص دونالد ترامپ مطرح کردند.

به دنبال این گزارش، کاخ سفید نیز پنجشنبه تایید کرد هوپ هیکس به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده است.

دونالد ترامپ شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز اعلام کرد، تست کرونا داده است و منتظر نتیجه آن است.

با این حال، دونالد ترامپ بامداد جمعه در توییتی خبر داد که تست کرونای خود او و ملانیا، همسرش، نیز مثبت شده است. او در این توییت نوشته بود که به اتفاق همسرش قرنطینه را فورا آغاز می‌کند.

به گزارش رویترز، هوپ هیکس سه‌شنبه به همراه دونالد ترامپ و دیگر مقامات ارشد کاخ سفید با هواپیمای ریاست جمهوری، «ایر فورس وان»، به محل مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری در کلیولند اوهایو رفته بود.

در همین زمینه٬ تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که هوپ هیکس در هلی‌کوپتری که دونالد ترامپ را از کاخ سفید برده، هم همراه رئیس جمهوری آمریکا بوده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم می‌گوید٬ هوپ هیکس یک دستیار نزدیک دونالد ترامپ است و در بسیاری از سفر همراه رئیس جمهوری آمریکا بوده است.

هوپ هیکس هم اکنون در منزل در قرنطینه است.

تست کرونای دو سناتور

در همین زمینه٬ دو سناتور جمهوری‌خواه عضو کمیسیون قضایی سنا روز جمعه اعلام کردند که تست کرونای آنها مثبت شده است.

سناتور تام تیلیس از کارولینای شمالی و سناتور مایک لی از ایالت یوتا ، هر دو اعلام کردند که نتیجه تست کرونای خود را دریافت کردند و نتیجه آن مثبت است.

این دو سناتور در مراسم روز شنبه گذشته در کاخ سفید برای معرفی ایمی بارت به عنوان نامزد پیشنهادی برای دیوان عالی حضور داشتند.

کلین کانوی، از مهم‌ترین مشاوران دونالد ترامپ که اخیرا از سمت خود استعفا کرده نیز در توییتی اعلام کرد که نتیجه تست کرونا او هم مثبت بوده است.

کلین کانوی نیز در مراسم روز شنبه کاخ سفید حضور داشته است./
https://www.asianews.ir/u/1Lv
اخبار مرتبط
اطلاعات شرکت ردیابی نفتکش‌ها، رفینیتیو، نشان می‌دهد که آمریکا محموله یکی از نفتکش‌هایی را که از ایران توقیف کرده در نیویورک تخلیه کرده است.
ساعتی پس از آن که رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد به دنبال مثبت شدن تست کرونای هوپ هیکس، دستیار خود، باید خود را قرنطینه کند، دونالد ترامپ خبر داد که خود و همسرش نیز به کرونا مبتلا شده‌اند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در نخستین مناظره تلویزیونی خود بر سر دیوان عالی آمریکا، کووید- ۱۹، سوابق دو نامزد، اقتصاد، تغییرات اقلیمی، مسائل نژادی و خشونت در شهرها و یکپارچگی انتخابات به بحث و جدل پرداختند.
بلومبرگ نوشت که دولت ترامپ در حال بررسی تحریم‌های جدید برای قطع اقتصاد ایران از جهان خارج و تحریم بیش از 12 بانک است.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا «ایمی برت» را به عنوان نامزد پیشنهادی خود برای عضویت در دیوان عالی آمریکا معرفی کرد.
رئیس‌جمهوری آمریکا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل با اشاره به اینکه در جنگ نامرئی با ویروس چینی هستیم و این سازمان باید چین را به دلیل شیوع ویروس کرونا در خصوص اقداماتش پاسخگو کند، درباره ایران هم گفت که ما از توافق بسیار بد هسته‌ای با ایران خارج شدیم.
دونالد ترامپ گفت: نامزد خود برای جانشینی قاضی «روث گینزبرگ» را تا روز جمعه یا شنبه هفته جاری اعلام خواهد کرد و گزینه او قاضی زن است.
یک مقام آمریکایی گفته است ایالات متحده روز دوشنبه ۳۱ شهریور لیست تحریم‌های جدیدی را علیه ده‌ها فرد مرتبط با برنامه هسته‌ای، موشکی و نظامی ایران منتشر کند.
یک نامه حاوی ماده سمی ریسین برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ارسال شد که اداره تحقیقات فدرال آمریکا، پلیس اف بی ای، تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده تا مشخص کند این نامه از کجا ارسال شده است.
نحوه ورود کاندیداها به صحنه های انتخاباتی و نوع لباس پوشیدن آنها، از نکاتی است که غیر از سوابق، پیشینه، چگونگی سخنرانی یا تحصیلات و خلق و خو، حایز اهمیت است و در نظر گرفته می شود.. در این باره و در خصوص حدود توجه به لباس پوشیدن دونالد ترامپ و جو بایدن، کاندیداهای انتخاباتی جدید آمریکا، با فرامرز فرمانی، طراح لباس و استایلیست گفت و گویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید:
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید