صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۸
کد خبر: 2643
گزارشگر: 213
۷۷۲۸
۰
۱
۳
اظهارات دو امام جمعه شهرهای پرجمعیت کشور

زندگی زنان باید ناامن شود!

زندگی زنان باید ناامن شود!
چند امام‌جمعه شهرهای مختلف کشور خواستار ناامن کردن زندگی بخشی از زنان ایرانی که به زعم آنان بدحجاب هستند، شدند.

یک امام‌جمعه دیگر نیز خواستار ناامن کردن زندگی بخشی از زنان ایرانی شد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: بدحجابی یک ویروس خطرناک است و باید ناجا زندگی بدحجابان را نا‌امن کند.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان نیز گفته است:اخلاق ظرف دین است و هر کس اخلاق نداشته باشد نمی‌تواند دین خود را به خوبی جلوه دهد لذا اخلاق در گفتار و رفتار مدال افتخار پیامبر مکرم اسلام بوده و خدا از آن و عظمت یاد کرده است.

این در حالی است که یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان نیز که سابقه طولانی در درخواست برای برخورد با بدحجابی دارد، روز گذشته ۱۱ مهر، در دیدار با مسئولان نظامی و امنیتی خواستار ناامن‌شدن فضا برای زنان بدحجاب شد.

به گفته وی، برخی از افراد کشف حجاب می‌کنند و نیروی انتظامی باید اختیارات بیشتری برای برخورد با آنها داشته باشد./

https://www.asianews.ir/u/1Ly
اخبار مرتبط
هدف بیشتر مکالمات و صحنه های فیلم «زنان کوچک» نامزد جایزه اسکار در سال 2019، نشان دهنده جایگاه فعلی زن در جامعه و تفکرات و عملکرد جو غایت نهایی شان زن، در تصور کارگردان است.
رئیس انجمن جامعه‌شناسی ایران، آزار جنسی در محیط کار را پدیده شایعی دانست و گفت حدود ۴۰ درصد زنان در محیط کار هدف آزار قرار می گیرند.
نتایج تازه ترین نظرسنجی ایسپا نشان می دهد 42.2 درصد زنان و 36.2 درصد مردان گفته اند که پس انداز ندارند.
لازم است پدرانی که دختر دارند، تابوی خرید نوار بهداشتی را در خانه ها بشکنند و حتی اگر دختران در ایام پریود به دارو و یا خوراکی خاصی نیاز دارد، کنارش باشند و از او پرستاری کنند و بخشی از جامعه نباشند که صحبت از پریود را خلاف عفت عمومی می‌داند.
در سال‌های اخیر ارتباط بین فضای مجازی و پورنو گرافی، یکی از عرصه‌های مهم تحقیق در بین محققان رسانه بوده است و ظاهراً نظارت درونی در جامعه ایرانی روزبه‌روز ضعیف‌تر شده است که کامنت هایی بی‌محابای دعوت از زنان متاهل به مسایل جنسی در زیر تصاویر نوشته می‌شوند.
آزاردیدگان جنسی در سیستم قضایی ما نظام‌های حمایتی ندارد که آزاردیده همان زمانی که مورد تجاوز قرار گرفته شکایت کند، و یا نکوهش قربانی در فرهنگ ما به اندازه‌ای قوی است که حتی کودکان هم جرات بیان ندارند.
کارزار آزار جنسی و آسیب های روانی ناشی از آن، سبب شده تا توجه مردان نیز به این موضوع جلب شود و مردان اغلب شاید این تصور را داشتند که تجاوز جنسی و آزار جسمی زن بعد از مدتی فراموش می شود؛ در حالی که این زخم ناجوانمردانه و اثرات روانی آن تا آخر عمر با زن باقی می ماند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید