صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۹ / ۲۰:۱۱
کد خبر: 2649
گزارشگر: 213
۱۰۰۲
۰
۰
۲
تیم پزشکی آخرین وضعیت دونالد ترامپ را تشریح کرد:

حال عمومی رییس جمهور آمریکا رو به بهبود است/ترامپ به تنفس مصنوعی متصل نیست

حال عمومی رییس جمهور آمریکا رو به بهبود است/ترامپ به تنفس مصنوعی متصل نیست
پزشک معالج رییس جمهور آمریکا دقایقی پیش گفت: حال رییس جمهور مساعد و بسیار خوب و رو به بهبود است و ایشان کمی سرفه می کنند و احساس خستگی دارند که به مرور در حال بهتر شدن هستند.

دکتر شان کانلی و تیم پزشکی نیروی دریایی آمریکا دقایقی پیش درباره آخرین وضعیت سلامتی رییس جمهوری آمریکا پس از ابتلا به کرونا و بستری شدن در بیمارستان نظامی والتر رید سخن گفتند. دکتر کانلی در این باره توضیح داد: حال رییس جمهور مساعد و بسیار خوب است و ایشان کمی سرفه می کنند و احساس خستگی دارند که به مرور در حال بهتر شدن هستند.

وی افزود: روز گذشته به عنوان اقدامی پیشگیرانه و احتیاطی ایشان را به بیمارستان منتقل کردیم تا بتوانیم ایشان را مانیتور کنیم و هر اقدامی که لازم است انجام دهیم.

این پزشک اضافه کرد: هفته اول این بیماری بسیار مهم است و تیم پزشکی از پیشرفتی که رییس جمهور داشتند بسیار راضی است. رییس جمهور کمی بینی شان گرفته بود و احساس خستگی می کنند که همگی رو به بهبود است.

در ادامه این گزارش پزشکی، پزشک دیگری نیز درباره چگونگی مراقبت ها از دونالد ترامپ توضیحاتی داد و گفت: خیلی افتخار می کنم به تیم پزشکی و اینکه که از رییس جمهوری مراقبت کنیم. ایشان مراقبت های مختلفی را دریافت می کنند و با دقت شرایط را زیر نظر داریم تا در صورت برزو اختلال بلافاصله تشخیص بدهیم.

 

وی افزود: رییس جمهوری زیر دستگاه تنفس مصنوعی نیست و وضعیتش پایدار است. وضعیت قلبی، کلیوی و همه اندامهای ایشان مساعد است و می توانند در اتاقشان قدم بزنند و مشکل تنفسی ندارند. روحیه شان بسیار خوب است و امروز صبح می گفتند که می توانند از بیمارستان مرخص شوند./


پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/1LC
اخبار مرتبط
گزارش ها حالی است که رئیس جمهوری آمریکا پس از رفتن به بیمارستان در یک سوئیت مخصوص در بیمارستان نظامی والتر رید حضور دارد و در شرایط حال عمومی مناسب به کار خود ادامه خواهد داد.
اطلاعات شرکت ردیابی نفتکش‌ها، رفینیتیو، نشان می‌دهد که آمریکا محموله یکی از نفتکش‌هایی را که از ایران توقیف کرده در نیویورک تخلیه کرده است.
ساعتی پس از آن که رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد به دنبال مثبت شدن تست کرونای هوپ هیکس، دستیار خود، باید خود را قرنطینه کند، دونالد ترامپ خبر داد که خود و همسرش نیز به کرونا مبتلا شده‌اند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در نخستین مناظره تلویزیونی خود بر سر دیوان عالی آمریکا، کووید- ۱۹، سوابق دو نامزد، اقتصاد، تغییرات اقلیمی، مسائل نژادی و خشونت در شهرها و یکپارچگی انتخابات به بحث و جدل پرداختند.
بلومبرگ نوشت که دولت ترامپ در حال بررسی تحریم‌های جدید برای قطع اقتصاد ایران از جهان خارج و تحریم بیش از 12 بانک است.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا «ایمی برت» را به عنوان نامزد پیشنهادی خود برای عضویت در دیوان عالی آمریکا معرفی کرد.
رئیس‌جمهوری آمریکا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل با اشاره به اینکه در جنگ نامرئی با ویروس چینی هستیم و این سازمان باید چین را به دلیل شیوع ویروس کرونا در خصوص اقداماتش پاسخگو کند، درباره ایران هم گفت که ما از توافق بسیار بد هسته‌ای با ایران خارج شدیم.
دونالد ترامپ گفت: نامزد خود برای جانشینی قاضی «روث گینزبرگ» را تا روز جمعه یا شنبه هفته جاری اعلام خواهد کرد و گزینه او قاضی زن است.
یک مقام آمریکایی گفته است ایالات متحده روز دوشنبه ۳۱ شهریور لیست تحریم‌های جدیدی را علیه ده‌ها فرد مرتبط با برنامه هسته‌ای، موشکی و نظامی ایران منتشر کند.
یک نامه حاوی ماده سمی ریسین برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ارسال شد که اداره تحقیقات فدرال آمریکا، پلیس اف بی ای، تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده تا مشخص کند این نامه از کجا ارسال شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید