صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۲
کد خبر: 2680
گزارشگر: 213
۶۸۳
۰
۰
۱
رییس دفتر رییس جمهور:

اتفاقات عجیبی رخ می دهد/الفاظ نمایندگان مجلس بسیار تند است

اتفاقات عجیبی رخ می دهد/الفاظ نمایندگان مجلس بسیار تند است
رییس دفتر رییس جمهور گفت: در مجالس قبلی دو یا سه نفر بودند که از الفاظ نامناسب استفاده کرده و تند بودند، ولی در مجلس اخیرا تعداد آنها بیشتر شده است و اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است.

محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور با انتقاد از رویکرد مجلس در مورد لغو جلسه اخیر سران قوا گفت: جلسه اخیرا به دلیل پروتکل‌های بهداشتی لغو شد، ولی اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است.در مجالس قبلی دو یا سه نفر بودند که از الفاظ نامناسب استفاده کرده و تند بودند، ولی در مجلس اخیرا تعداد آنها بیشتر شده است و این نوع ادبیات موجب تفرقه می‌شود.

وی افزود: تا زمان انتخابات خیلی مانده اما برخی به اسم رسیدگی به مشکلات مردم سفر کرده و حرف‌های تبلیغاتی می‌زنند و انتظارات مردم را بالا می‌برند. در حالی که برای حل مشکلات مردم نباید شعار و تبلیغات انجام شود. از این جلساتی که اخیرا لغو شده زیاد اتفاق می‌افتد./


https://www.asianews.ir/u/1M9
اخبار مرتبط
حسن روحانی که در برنامه های عمومی شرکت ندارد و صرفا از طریق ویدئویی سخنرانی می کند، گفت: مراسم چهلم امام سوم شیعیان به صورت نمادین هم برگزار نخواهد شد.
علیرضا رزم‌حسینی، وزیر پیشنهادی حسن روحانی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، امروز در جلسه رای اعتماد بدون حضور رییس جمهور که با حاشیه هایی نیز همراه بود، موفق به کسب رای اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.
یک روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اصلاح‌طلب، از حسن روحانی خواسته است که برای تغییر و بهبود وضعیت از سمت ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند؛ دوستانه طلاق بگیرد و استعفا دهد.
حسن روحانی در هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل گفت: آمریکا نه می‌تواند مذاکره را بر ما تحمیل کند و نه جنگ را.
طرح «گشایش اقتصادی» دولت به گفته اسحاق جهانگیری، معاون رئیس‌جمهور از دستور کار خارج شده است.
نماینده مردم تهران در جلسه امروز مجلس گفت: گشایش اقتصادی نداریم و بازار بورس هم که دلگرمی ندارد، به این ترتیب دولت تعطیل است.
سایت‌های خبری به دلیل دعوت نشدن به نشست خبری روز سه شنبه رئیس جمهوری، پوشش نشست دیروز او با مدیران خبرگزاری ها و روزنامه ها تحریم کردند.
یک نماینده مجلس در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و در تذکری مستند به ماده ۲۱۰ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: پنج سوال کلیدی (از رییس جمهور) مطرح شده بود که مهم‌ترین بحث آن در حوزه اقتصادی، گرانی، تورم، تعطیلی کارخانجات و معیشت مردم است.
شورای همکاری خلیج فارس به مواضع جمهوری اسلامی علیه امارات واکنش نشان داد و گفت که اظهارات مقامات ایران با منشور سازمان ملل، قوانین بین‌المللی و مسیر دیپلماسی در مغایرت است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید