صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۰
کد خبر: 2688
گزارشگر: 213
۱۲۴۲
۰
۰
۱
فرمانده عملیات مدیریت کرونا خواستار محدودیت شد

نامه به وزیر بهداشت برای تعطیل شدن یک هفته دیگر تهران

نامه به وزیر بهداشت برای تعطیل شدن یک هفته دیگر تهران
علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت کرونا در شهر تهران، در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار تمدید محدودیت های کرونایی در این شهر به مدت حداقل یک هفته دیگر تا ۲۵ مهرماه شد.
علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت کرونا در شهر تهران، در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار تمدید محدودیت های کرونایی در این شهر به مدت حداقل یک هفته دیگر تا ۲۵ مهرماه شد.

آقای زالی گفته با توجه به وضعیت بحرانی همه گیری کرونا، خواستار تمدید تعطیلی ها در پایتخت شده است.

او گفته که در این نامه از افزایش مراجعه کنندگان سرپایی، بستری شدگان جدید، افزایش بیماران بدحال در بخش ها ویژه و فوتی ها ناشی از ابتلا به کرونا خبر داده است.

استانداری تهران هفته گذشته اعلام کرد که برای مهار شیوع ویروس کرونا فعالیت مراکز آموزشی، مساجد، تالارها، کافه ها و قهوه خانه از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه تعطیل است./
https://www.asianews.ir/u/1Mj
اخبار مرتبط
کامالا هریس و مایک پنس، معاونان جوبایدن و دونااد ترامپ، در نبود نامزدهای انتخاباتی بر سر کرونا و ایران، دیوان عالی و چین جدال کردند.
مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضمن ابراز نگرانی نسبت به بدتر شدن شیوع ویروس کرونا و وضعیت زندانیان سیاسی در ایران بار دیگر بر آمادگی ایالات متحده برای کمک به ایران تاکید کرده است.
دبیر کل سازمان جهانی بهداشت نسبت به آماده شدن واکسن کرونا تا خاتمه سال ۲۰۲۰ و توزیع عادلانه آن ابراز امیدواری کرد.
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، خواستار تعطیلی یک هفته‌ای برخی مشاغل تهران با هدف مهار کرونا در پایتخت شد.
معاون دانشجویی وزیر بهداشت گفت: ۱۵۸ شهر کشور در شرایط قرمز کرونا قرار دارند و فوتی در دانش‌آموزان به ندرت اتفاق افتاده اما آنچه که مهم است این بوده که دانش آموزان ناقلان خوبی هستند.
رئیس ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: پایتخت ایران در وضعیت کاملا بحرانی قرار دارد و باید محدودیت‌های یک‌هفته‌ای اعمال شود.
افرادی که شرایط خانوادگی طبیعی و مناسب و ارتباطات خانوادگی دوستانه و سازنده دارند، خانه نشینی اجباری و دور شدن از محیط کار، دوستان، تفریح و معاشرت ها سخت است و انتخاب مشاغل خانگی یا کسب و کار خانگی برای گذران وقت و کسب درآمد و حفظ ارتباطات اجتماعی بسیار مفید خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری نماز جمعه این هفته این استان، در همه نقاط و شهرستان‌ها جز ورامین خبر داد.
معاون کل وزارت بهداشت ایران،به مردم هشدار داد که بیمارستان جای مقابله با ویروس کرونا نیست، بلکه بیمارستان ته خط و انتهای رودخانه است.
حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش گفت: هیچکس مجاز نیست دانش‌آموزان را ملزم به حضور در مدارس کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید