صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۳
کد خبر: 2693
گزارشگر: 213
۱۲۶۹
۰
۰
۱
عصر امروز

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در نخستین آزمون اسکوچیچ

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در نخستین آزمون اسکوچیچ
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی با نتیجه ۲-۱ بر میزبانش ازبکستان در حالی غلبه کرد که نخستین بازی ایران با سرمربیگری دراگان اسکوچیچ بود.
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی با نتیجه ۲-۱ بر میزبانش ازبکستان غلبه کرد. این نخستین بازی ایران با سرمربیگری دراگان اسکوچیچ بود.

از آخرین بازی ملی‌پوشان ایران که در اردن برگزار شد و شکست مقابل عراق را در پی داشت، ۱۱ ماه می‌گذرد. ایران سه‌شنبه هفته آینده نیز در آنتالیا مقابل تیم ملی مالی به میدان خواهد رفت.

سردار آزمون و مهدی طارمی در ورزشگاه پاختاکور و با حضور هزار تماشاگر، گلزنان ایران مقابل تیم ملی ازبکستان بودند.

ازبکستان در گروه D مسابقات مقدماتی جام جهانی صدرنشین است. عربستان با یک بازی کمتر، همراه با سنگاپور، یمن و فلسطین در رده‌های بعدی قرار دارند.

در مسابقه ایران و ازبکستان، پیام نیازمند از ابتدای بازی درون دروازه به اتفاق سیامک نعمتی و مهدی قایدی که یاران تعویضی بودند برای نخستین بار پیراهن تیم ملی ایران را پوشیدند.

نیازمند، حسین کنعانی‌، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، میلاد محمدی، احمد نوراللهی (نعمتی) احسان حاج صفی (امید نورافکن) علی قلیزاده (سامان قدوس) وحید امیری (علی کریمی) مهدی طارمی (کاوه رضایی) و سردار آزمون (قایدی) بازیکنان ایران در این مسابقه بودند.

حاج ‌صفی، آزمون و خلیل‌زاده که پس از هفت سال دوری به تیم ملی برگشته بود، به نوبت بازوبند کاپیتانی را به بازو بستند.

گل اول در نیمه اول با هنرنمایی قلیزاده و پاس دقیقش به آزمون پایه‌گذاری شد تا مهاجم زنیت روسیه که یک موقعیت ایده‌آل را از دست داده بود، این بار دروازه الداربک سویونف را باز کند.

در نیمه دوم گریز طارمی و عبورش از دروازه‌بان ازبکستان، با خطای او همراه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. خود طارمی پشت توپ ایستاد تا نتیجه را دو برابر کند.

گل ازبکستان با چرخش و شوت پشت محوطه جریمه توسط الدار شاهمرادوف مهاجم باشگاه جنوا از سری آ به ثمر رسید. او در مسابقات مقدماتی جام جهانی نیز شش گل به ثمر رسانده است.

در این مسابقه دو بار توپ بازیکنان ازبکستانی به تیر دروازه ایران خورد. چند موقعیت جدی نیز یاران ایران به دست آوردند اما نتوانستند به گل تبدیل کنند.

اسکوچیچ برای اردوی اول خود از رامین رضاییان صرف نظر کرد اما محرمی که در دینامو زاگرب بازی می‌کند نمایش موفقیت‌آمیزی را به اجرا گذاشت.

در گروه C مقدماتی جام جهانی، عراق و بحرین با یک بازی بیشتر نسبت به ایران به ترتیب با ۱۱ و ۹ امتیاز در رده‌های اول و دوم ایستاده‌اند.

ایران با شش امتیاز در جایگاه سوم است اما چنانچه در همه بازی‌های دور برگشت به پیروزی برسد، به عنوان صدرنشین راهی دور بعد خواهد شد./
https://www.asianews.ir/u/1Mn
اخبار مرتبط
در پی شکایت باشگاه النصر عربستان از باشگاه پرسپولیس مبنی بر استفاده این باشگاه از بازیکنان غیرمجاز، کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس ۴۸ ساعت فرصت داد تا توضیحات خود را در این باره ارائه کند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) عیسی آل کثیر، مهاجم گلزن تیم فوتبال پرسپولیس را در حالی که این تیم در چند قدمی فینال قهرمانی بود، به مدت ۶ ماه از هر گونه فعالیت های فوتبالی محروم کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس ایران با برتری چهار بر صفر برابر شارجه امارات راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل الاهلی عربستان به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان‌ آسیا دست یافت.
تیم فوتبال پرسپولیس با تکرار پیروزی مقابل نماینده عربستان، به صدر جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس توانست در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده عربستان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است که به دلیل تحریم‌های بین‌المللی قرارداد حق پخش زنده تلویزیونی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با صداوسیمای لغو شده است.
وکیل قاضی پرونده مارک ویلموتس و ایران، با بیان ادعاهایی، اتهام سنگینی به فدراسیون فوتبال وارد کرده است.
تیم فوتبال تراکتور تبریز با مصاف در مقابل استقلال تهران توانست سکوی قهرمانی این دوره از جام حذفی را از آن خود کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید