صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۸ مهر ۱۳۹۹ / ۲۲:۵۷
کد خبر: 2699
گزارشگر: 213
۹۴۳
۰
۰
۶
از سوی انتشارات «مهیستان» منتشر شد

کاربرد طنز در آموزش و پرورش

کاربرد طنز در آموزش و پرورش
کتاب «کاربرد طنز در آموزش و پرورش» شامل فصل هایی چون «برای همیشه زنده نخواهید بود» و «طنز بقا برای مدیران مضطرب» با ترجمه نسیم باباخانی به تازگی از سوی انتشارات «مهیستان» به چاپ رسیده است.

آماده سازی این کتاب حدود سه سال به درازا کشید. سفارش و تحویل این کتاب از سایت آمازون اصلی و ترجمه شده است.

همچنین این اثر ۵ بار ویرایش شده است. همگون سازی آن با فرهنگ داخلی و صفحه بندی دشوار به دلیل شکل و نمودار و تصاویر آموزشی انجتم شد و نیز در نهایت مشمول اعمال ممیزی وزارت ارشاد شد.

این کتاب مناسب تمام کسانی است که در کار آموزش اند، از مادران برای آموزش فرزندانشان گرفته تا آموزگاران و مربیان و مدرسان در هر رشته و شاخه ای.

هرگز زندگی را جدی نگیر،شما برای همیشه زنده نخواهید بود، طنز ذاتی خود را افزایش دهید، یک دانه هم رشد می کند‌، امتحان کردن مغز، دریافت و طنز، طنز آزار دهنده چیست، تمرین طنز ، پوپاژ کردن یا تمرین، اغراق طنز ( اثر خیالی طنز) و طنز بقا برای مدیران مضطرب، از جمله فصل های این کتاب است.

۱_ مجموعه الفاظ طنز،۲_ فهرست کمدین ها،۳_ پیشنهادهای بازی،۴_ انعکاس های حس طنز،۵_ فهرست سبک های طنز،۶_ فهرست مقولات طنز،۷_ فهرست باورهای طنز،۸_ فهرست اصطلاحات طنز،۹_ فهرست ترانه های طنز،۱۰_ فهرست اسباب های بازی، ۱۱_ فهرست کلمات احمقانه، ۱۲_ برچسب های طنز، ۱۳_ فعالیت « روبرو شو و بخند» از جمله ضمیمه های این کتاب به شمار می آیند.

 

کتاب «کاربرد طنز در آموزش و پرورش» نوشته «مری کی مریسون» و ترجمه نسیم باباخانی به تازگی از سوی انتشارات «مهیستان» به چاپ رسیده است.

جهت خرید آنلاین کتاب با کد تخفیف به سایت انتشارات به نشانی زیر مراجعه کنید:

ww.mahistanpub.ir


سعید کاکاآقازاده
https://www.asianews.ir/u/1Mv
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید