صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۹ / ۲۱:۳۴
کد خبر: 2718
گزارشگر: 213
۹۳۹
۰
۰
۲
سخنرانی رئیس جمهوری آمریکا پس از ابتلا به کووید 19

ترامپ در کاخ سفید: کرونا به زودی محو خواهد شد

ترامپ در کاخ سفید: کرونا به زودی محو خواهد شد
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای نخستین بار پس از مبتلا شدن به بیماری کووید ۱۹ با حضور در بالکن کاخ سفید برای حاضران سخنرانی کرد و گفت که بیماری کرونا به زودی محو خواهد شد
خستین سخنرانی عمومی دونالد ترامپ پس از ابتلا به کرونا

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه برای نخستین بار پس از مبتلا شدن به بیماری کووید ۱۹ با حضور در بالکن کاخ سفید برای حاضران سخنرانی کرد.

دونالد ترامپ در آغاز سخنرانی خود گفت که «احساس خوبی» دارد و بهبود یافته است.

رئیس جمهوری آمریکا اظهار داشت: «مایه افتخار است که به شما خیر مقدم بگویم. من این تظاهرات مسالمت‌آمیز در کاخ سفید را در حمایت از زنان و مردان در نیروهای انتظامی و تمامی کسانی می‌دانم که با ما همکاری خوبی دارند.»

وی در ادامه گفت، ملت «ویروس چینی» را از بین خواهد برد و داروهای لازم برای بیماران را تولید خواهیم کرد.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت که واکسن کرونا به زودی در مقیاس گسترده تولید و توسط ارتش به سرعت توزیع خواهد شد.

دونالد ترامپ تاکید کرد که به زودی ویروس کرونا محو خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد که به جنگ‌های بی‌پایان خاتمه داده و نیروها را به کشور بازمی‌گرداند.

دونالد ترامپ در این سخنرانی از هواداران خود خواست به آمریکایی‌های آفریقایی و لاتین‌تبار برای رای دادن در روز سوم نوامبر کمک کنند.

به نقل از رویترز، سخنرانی روز شنبه دونالد ترامپ به مثابه نخستین گام او برای از سرگیری فعالیت‌های انتخاباتی محسوب می‌شود.

رئیس جمهوری آمریکا قرار است از اوایل هفته جاری در برنامه‌های انتخاباتی در ایالت‌های فلوریدا، پنسیلوانیا و آیووا شرکت کند.

نتیجه تست کرونای دونالد ترامپ پنج‌شنبه گذشته، ۴۸ ساعت پس از مناظره اول او با جو بایدن در شهر کلیولند، مثبت شد. دونالد ترامپ از شامگاه جمعه تا روز دوشنبه در بیمارستان نظامی والتر رید در بتسدا در حومه واشینگتن بود.

شان کانلی، پزشک دونالد ترامپ دو روز پیش گفت که او دوره درمانی خود برای ابتلا به کوويد۱۹ را به طور کامل گذارنده است و از روز شنبه می‌تواند فعالیت‌های عمومی خود را از سر بگیرد.

در همین حال، شان کانلی شامگاه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دونالد ترامپ دیگر ناقل ویروس کرونا نیست.

در بیانیه پزشک کاخ سفید آمده است، هم اینک دونالد ترامپ براساس استانداردهای ارائه شد توسط مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا می‌تواند به قرنطینه خود پایان دهد.

خبرگزاری رویترز با این حال می‌گوید، پزشک کاخ سفید در این بیانیه تصریح نکرده است که نتیجه تست کرونای رئیس جمهوری آمریکا منفی بوده است./

https://www.asianews.ir/u/1MO
اخبار مرتبط
کامالا هریس و مایک پنس، معاونان جوبایدن و دونااد ترامپ، در نبود نامزدهای انتخاباتی بر سر کرونا و ایران، دیوان عالی و چین جدال کردند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و نامزد جمهوریخواه انتخابات ساعتی پیش از آمادگی خود برای شرکت در دومین مناظره با جو بایدن رقیب دموکرات خبر داد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بیمارستانی را که در آن برای بیماری کووید-۱۹ تحت درمان بوده است ترک کرد و در نخستین لحظات ورود در بالکن کاخ سفید ماسک خود را برداشت!
رئیس آژانس فوریت‌های پزشکی سازمان جهانی بهداشت گفت: خوش‌بینانه‌ترین برآورد این آژانس نشان می‌دهد که ممکن است تاکنون تقریباً از هر ۱۰ نفر در سراسر جهان یک نفر به ویروس کرونا آلوده شده باشد و در راستای سرعت صعود این بیماری مراکز غیرضروری شهر نیویورک نیز به مدت دو هفته تعطیل شد.
دونالد ترامپ، در ویدیویی تازه و یک روز پس از رفتن به بیمارستان والتر رید به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در پیامی ویدئویی گفت که اکنون حال او بسیار بهتر است و به زودی بازمی‌گردد.
پزشک معالج رییس جمهور آمریکا دقایقی پیش گفت: حال رییس جمهور مساعد و بسیار خوب و رو به بهبود است و ایشان کمی سرفه می کنند و احساس خستگی دارند که به مرور در حال بهتر شدن هستند.
گزارش ها حالی است که رئیس جمهوری آمریکا پس از رفتن به بیمارستان در یک سوئیت مخصوص در بیمارستان نظامی والتر رید حضور دارد و در شرایط حال عمومی مناسب به کار خود ادامه خواهد داد.
اطلاعات شرکت ردیابی نفتکش‌ها، رفینیتیو، نشان می‌دهد که آمریکا محموله یکی از نفتکش‌هایی را که از ایران توقیف کرده در نیویورک تخلیه کرده است.
ساعتی پس از آن که رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد به دنبال مثبت شدن تست کرونای هوپ هیکس، دستیار خود، باید خود را قرنطینه کند، دونالد ترامپ خبر داد که خود و همسرش نیز به کرونا مبتلا شده‌اند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در نخستین مناظره تلویزیونی خود بر سر دیوان عالی آمریکا، کووید- ۱۹، سوابق دو نامزد، اقتصاد، تغییرات اقلیمی، مسائل نژادی و خشونت در شهرها و یکپارچگی انتخابات به بحث و جدل پرداختند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید