صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲۵ مهر ۱۳۹۹ / ۲۰:۳۴
کد خبر: 2757
گزارشگر: 213
۳۶۷۴
۰
۰
۲
گفته های یکی از ثروتمندترین مردان جهان درباره کووید 19

خبر جدید بیل گیتس درباره کرونا/عرضه واکسن در اوایل سال جدید میلادی

خبر جدید بیل گیتس درباره کرونا/عرضه واکسن در اوایل سال جدید میلادی
بیل گیتس در اظهار نظر جدید خود درباره کرونا گفته است تا پایان سال جاری شرایط پاندمی کرونا بدتر می شود، ولی در اوایل سال جدید و سه ماه نخست سال ۲۰۲۱ چند واکسن احتمالا عرضه خواهد شد

به گزارش آسیانیوز، بیل گیتس به سی ان بی سی گفته است: تا پایان سال جاری شرایط پاندمی کرونا بدتر می شود. ولی در اوایل سال جدید و سه ماه نخست سال ۲۰۲۱ چند واکسن احتمالا عرضه خواهد شد و تا تابستان وضعیت شیوع بیماری بهتر می شود.

وی افزود: کرونا بعد از ریشه کن شدن جهانی برطرف خواهد شد.

این در حالي است که گیتس که بعد از کناره‌گیری از مدیریت مایکروسافت، توجه خود را بر حمایت از فعالیت‌های انسان‌دوستانه به ویژه در زمینه مبارزه با بیماری و گرسنگی در جهان، متمرکز کرده است، از طریق بنیاد «بیل و ملیندا گیتز» به تلاش برای یافتن واکسنی جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، کمک مالی پرداخت می‌کند./

 





 

https://www.asianews.ir/u/1Np
اخبار مرتبط
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مبتلایانی که در خانه جان خود را از دست می دهند جزء آمار فوتی های روزانه به حساب نمی آیند.
محمدرضا ظفرقندی، رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با بیان این‌که ایران به نسبت شمار مبتلایان، جزو پنج کشور اول جهان در مرگ‌ومیر ناشی از کروناست، اعلام کرد که نظام پزشکی به زودی کمیته‌ای برای تحقیق درباره علت شمار بالای تعداد جان‌باختگان کرونا در ایران تشکیل می‌دهد؛ این در حالی است که همزمان، سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران از اعمال محدودیت در رفت‌وآمد در پنج شهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه در سه روز تعطیلات پیش رو خبر داد.
رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری و عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا، خواستار تعطیلی ۲ تا ۳ هفته‌ای تهران برای «پایان دادن به آمار بالای فوتی‌های کرونا» در این شهر شد.
ایجاد تغییراتی کوچک در زندگی می‌تواند مانع از اضمحلال عاطفی شود؛ بدان معنی که افراد در احساس خستگی یا احساس تحمل فشار، بی‌حالی، در کار غرق شدند و فکر اینکه کارها چنان پایان‌ناپذیر که راه فراری باقی نمانده است و چطور می شود در احوال امروز و مشکلات زندگی با کرونا شاد بود؟ ممکن است در آستانه فرسودگی عاطفی قرار گرفته باشند.
تعطیلی‌ها و محدودیت‌هایی که برای مهار کرونا در تهران وضع شده به مدت یک هفته دیگر تمدید شده است و از سویی تراکم بیماران در بیمارستان‌ها باعث شده پذیرش بیماران غیراورژانسی ممنوع شود.
علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت کرونا در شهر تهران، در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار تمدید محدودیت های کرونایی در این شهر به مدت حداقل یک هفته دیگر تا ۲۵ مهرماه شد.
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، خواستار تعطیلی یک هفته‌ای برخی مشاغل تهران با هدف مهار کرونا در پایتخت شد.
معاون دانشجویی وزیر بهداشت گفت: ۱۵۸ شهر کشور در شرایط قرمز کرونا قرار دارند و فوتی در دانش‌آموزان به ندرت اتفاق افتاده اما آنچه که مهم است این بوده که دانش آموزان ناقلان خوبی هستند.
رئیس ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: پایتخت ایران در وضعیت کاملا بحرانی قرار دارد و باید محدودیت‌های یک‌هفته‌ای اعمال شود.
افرادی که شرایط خانوادگی طبیعی و مناسب و ارتباطات خانوادگی دوستانه و سازنده دارند، خانه نشینی اجباری و دور شدن از محیط کار، دوستان، تفریح و معاشرت ها سخت است و انتخاب مشاغل خانگی یا کسب و کار خانگی برای گذران وقت و کسب درآمد و حفظ ارتباطات اجتماعی بسیار مفید خواهد بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید