صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان گذار و مدیر مسئول
ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان گذار و مدیر مسئول: ایرج جمشیدی،    سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۲
کد خبر: 2781
گزارشگر: 213
۹۶۲
۰
۰
۲
در میان شوخی های رییس جمهور آمریکا در اظهارات انتخاباتی

ملانیا: ترامپ و کندی؛ خوش تیپ ترین!

ملانیا: ترامپ و کندی؛ خوش تیپ ترین!
رییس جمهور آمریکا در میان اظهارات اخیر انتخاباتی اش گفته است که خوش تیپ ترین رییس جمهور تاریخ آمریکا است!

رییس جمهور آمریکا در میان اظهارات اخیر انتخاباتی اش گفته است که خوش تیپ ترین رییس جمهور تاریخ آمریکا است!

دونالد ترامپ در این باره گفت: از ملانیا پرسیدم آیا من خوش‌تیپ‌ترین رییس‌جمهور تاریخ هستم؟. گفت آره قطعا! گفتم کی از من بالاتر بود؟ گفت جان‌اف‌کندی هم خوش‌قیافه بود ولی به پای تو نمی‌رسید عزیزم!

دونالد ترامپ بعد از ابتلا به کویید 19 و گدراندن دوران قرنطینه میتینگ های انتخاباتی اش را از سر گرفته است./

ترامپ یا کندی؛ کدام خوش‌تیپ‌ترین؟!
اخبار مرتبط
امی کنی برت در مراسم گشایش جلسه سنا گفت از این که از سوی آقای ترامپ برای این سمت برگزیده شده احساس "افتخار" می‌کند؛ این در حالی است که کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا روند رسیدگی به صلاحیت قاضی امی کنی برت، نامزد معرفی شده از سوی دونالد ترامپ برای جایگزینی روث بیدر گینزبرگ، را آغاز کرده است.
سه شنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۹ / ۰۲:۴۸
دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا دو قانون مربوط به زنان بومی آمریکا را که با نام «ساوانا» و «نادیده‌گرفته نشدن» شناخته می‌شوند امضا کرد؛ این در حالی است که این قانون تلاش برای برقراری عدالت در حق صدها زن بومی را که ناپدید یا کشته‌ شده‌اند، افزایش خواهد داد.
دوشنبه / ۲۱ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۷
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای نخستین بار پس از مبتلا شدن به بیماری کووید ۱۹ با حضور در بالکن کاخ سفید برای حاضران سخنرانی کرد و گفت که بیماری کرونا به زودی محو خواهد شد
یکشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۹ / ۲۱:۳۴
کامالا هریس و مایک پنس، معاونان جوبایدن و دونااد ترامپ، در نبود نامزدهای انتخاباتی بر سر کرونا و ایران، دیوان عالی و چین جدال کردند.
پنج شنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۲
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و نامزد جمهوریخواه انتخابات ساعتی پیش از آمادگی خود برای شرکت در دومین مناظره با جو بایدن رقیب دموکرات خبر داد.
سه شنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۹ / ۲۰:۰۴
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بیمارستانی را که در آن برای بیماری کووید-۱۹ تحت درمان بوده است ترک کرد و در نخستین لحظات ورود در بالکن کاخ سفید ماسک خود را برداشت!
سه شنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۲
رئیس آژانس فوریت‌های پزشکی سازمان جهانی بهداشت گفت: خوش‌بینانه‌ترین برآورد این آژانس نشان می‌دهد که ممکن است تاکنون تقریباً از هر ۱۰ نفر در سراسر جهان یک نفر به ویروس کرونا آلوده شده باشد و در راستای سرعت صعود این بیماری مراکز غیرضروری شهر نیویورک نیز به مدت دو هفته تعطیل شد.
دوشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۹ / ۲۲:۰۷
دونالد ترامپ، در ویدیویی تازه و یک روز پس از رفتن به بیمارستان والتر رید به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در پیامی ویدئویی گفت که اکنون حال او بسیار بهتر است و به زودی بازمی‌گردد.
یکشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۲
پزشک معالج رییس جمهور آمریکا دقایقی پیش گفت: حال رییس جمهور مساعد و بسیار خوب و رو به بهبود است و ایشان کمی سرفه می کنند و احساس خستگی دارند که به مرور در حال بهتر شدن هستند.
شنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۹ / ۲۰:۱۱
گزارش ها حالی است که رئیس جمهوری آمریکا پس از رفتن به بیمارستان در یک سوئیت مخصوص در بیمارستان نظامی والتر رید حضور دارد و در شرایط حال عمومی مناسب به کار خود ادامه خواهد داد.
شنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۸
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید