صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۳ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۳
کد خبر: 2815
گزارشگر: 213
۱۳۲۰
۰
۱
۱
وضعیت بازار سرمایه در روزهای آینده

آیا هفته اول آبان بورس مثبت می شود؟

آیا هفته اول آبان بورس مثبت می شود؟
با اینکه سیگنال‌ها برای بورس این هفته مثبت بود اما با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روند نزولی پیدا کرد، دلیل نزولی شدن شاخص کل چه بود؟ روند بازار سهام در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه چگونه خواهد بود؟

با اینکه سیگنال‌ها برای بورس این هفته مثبت بود اما با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روند نزولی پیدا کرد، دلیل نزولی شدن شاخص کل چه بود؟ روند بازار سهام در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه چگونه خواهد بود؟

با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا جو هیجانی و خروج سرمایه حقیقی از بازار سهام نیز بیشتر می‌شود و به نظر می‌رسد تا بعد از انتخابات آمریکا روند بازار سهام نوسانی باشد.

به نقل از تجارت نیوز، مهشید داداش‌زاده، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با دلیل ریزش بازار سهام امروز گفت: وقتی بازار سهام اصلاح سنگین انجام می‌دهد قیمت‌ها باید رنج قیمتی خود را حفظ کنند و شاید این رنج‌سازی طولانی‌مدت شود. همچنین بازار سهام به نوعی گرفتار جو هیجانی و صف‌های فروش گسترده شده که این فرایند را طولانی‌تر می‌کند.

او در رابطه با روند بازار سهام در آینده گفت: احتمالا دوشنبه یا سه‌شنبه بازار سهام روندی مثبت خواهد داشت، زیرا قیمت‌ها در حال کاهش هستند و به نظر می‌رسد روند بازار سهام صعودی خواهد شد./

https://www.asianews.ir/u/1Ok
اخبار مرتبط
سال ۹۹ را می توان سال فراز و فرود بزرگ بورس نامید؛ سالی که در نیمه اول آن، شاخص با یک موج حرکتی قوی از محدوده ۵۰۰ هزار واحد تا دو میلیون و یکصد هزار واحد رشد کرد و پس از آن نیز با یک ریزش سنگین به محدوده یک میلیون و ششصد هزار واحد رسید.
با پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بیش از ۳٫۰ درصد ریزش کرد، این ریزش تحت تاثر عرضه زیاد در نمادهای شاخص‌ساز بود و شاخص کل در حال نزول تا محدود حمایتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد قرار گرفت.
در پایان معاملات امروز بازار به علت فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز شاخص کل بازار سهام ۲٫۶۹ درصد افت کرد و به یک میلیون و ۵۷۲ هزار واحد رسید.
دست برداشتن از سودهای کلان کار آسانی نیست و همه می‌دانند که وقتی بازار سهام با سرعتی بی‌محابا بالا می‌رود، ممکن است همه‌چیز ناگهان فروبپاشد، ولی خیلی‌ها ترجیح می‌دهند بختشان را محک بزنند. نمونه‌ای بسیار شاخص، آیزاک نیوتون، بزرگترین ریاضی‌دان عصر خودش و مظهر عقلانیت و هوش بود که علی‌رغم هشدارها، تمام ثروتش را پای سودای سود بیشتر در بازار سهام از دست داد.
دو قطبی(پولاریزه شدن) جامعه، منجر به تورم همراه با رکود و افزایش نابرابری خواهد بود و آخر اینکه در صورت عدم برگشت و اصلاح می بایست در انتظار نارضایتی اجتماعی باشیم.
بدنه نظام توزیع کالا و خدمات در کشور به شکل سنتی است که با توجه به اهمیت آن، باید به سمت مدرن شدن سوق پیدا کند. نظام توزیع کالا و خدمات از بخشهای مهم در اقتصاد کشورها به شمار می رود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید