صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۳ آبان ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۸
کد خبر: 2816
گزارشگر: 213
۹۵۷
۰
۰
۲
هاشمی‌طبا:

اصلاح‌طلب و اصولگرا برنامه‌ای برای مشکلات کشور ندارند

اصلاح‌طلب و اصولگرا برنامه‌ای برای مشکلات کشور ندارند
مصطفی هاشمی‌طبا، نامزد انتخابات پیشین ریاست‌جمهوری در ایران، می‌گوید هیچ‌یک از احزاب سیاسی درون جمهوری اسلامی، چه اصلاح‌طلب چه اصولگرا، برنامه‌ای برای برون‌رفت از شرایط فعلی ایران ندارند.
مصطفی هاشمی‌طبا، نامزد انتخابات پیشین ریاست‌جمهوری در ایران، می‌گوید هیچ‌یک از احزاب سیاسی درون جمهوری اسلامی، چه اصلاح‌طلب چه اصولگرا، برنامه‌ای برای برون‌رفت از شرایط فعلی ایران ندارند.

به نقل از برنا، هاشمی‌طبا با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: متاسفانه همه سردرگم‌اند. هیچ‌کس برنامه‌ای برای برون‌رفت از شرایط فعلی ندارد. اصلاح‌طلبان و کارگزاران و اصولگرایان برنامه‌ای برای ارائه ندارند حال ممکن است شرکت‌کنند و چهار نفر را نیز معرفی کنند اما برنامه‌ای برای کشور ندارند.»

او همچنین تاکید کرد: اگر همین الان مملکت را به دست پایداری بدهیم نمی‌توانند کاری کنند. مثل مجلس یازدهم. حدود پنج ماه است که این مجلس در حال کار کردن است اما تاکنون، هیچ کاری نکرده است … ادعا می‌کردند معیشت را سروسامان می‌دهیم، حال چه کردند؟ رفتند در مجلس قیرفروشی راه انداختند.

از مصطفی هاشمی‌طبا به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات سال آینده ریاست‌جمهوری ایران یاد می‌شود (از جمله حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی، به‌تازگی این احتمال را مطرح کرد) اما هاشمی‌طبا نیز همچون بقیه گفته است قصدی برای نامزدی در این انتخابات ندارد./
https://www.asianews.ir/u/1Ol
اخبار مرتبط
علی رغم اعلام وزارت بهداشت مبنی اینکه شمار روزانه مبتلایان به کرونا از پنج هزار نفر بالاتر رفته است، یک پزشک و عضو ستاد ملی مقابله با کرونا می‌گوید آمار واقعی جان‌باختگان این بیماری نیز ۲/۵ برابر آمار رسمی است.
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مبتلایانی که در خانه جان خود را از دست می دهند جزء آمار فوتی های روزانه به حساب نمی آیند.
دبیرکل سازمان ملل متحد در گزارشی «نقض مکرر و شدید» حقوق بشر در ایران را «مایه نگرانی جدی» دانست و همچنین بر همه‌گیری کرونا در جهان که ایران را پیش از هر کشور دیگر به پیشرو آمار کرونا در خاورمیانه تبدیل کرد، اشاره داشت.
محمدرضا ظفرقندی، رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با بیان این‌که ایران به نسبت شمار مبتلایان، جزو پنج کشور اول جهان در مرگ‌ومیر ناشی از کروناست، اعلام کرد که نظام پزشکی به زودی کمیته‌ای برای تحقیق درباره علت شمار بالای تعداد جان‌باختگان کرونا در ایران تشکیل می‌دهد؛ این در حالی است که همزمان، سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران از اعمال محدودیت در رفت‌وآمد در پنج شهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه در سه روز تعطیلات پیش رو خبر داد.
بنا بر پیشنهاد برخی کارشناسان در نبود واکسن کرونا باید اجازه داد ویروس شیوع طبیعی در جمعیت پیدا کند، اما رئیس سازمان بهداشت جهانی چنین رویکردی را هم از نظر علمی و هم به لحاظ اخلاقی مشکل‌ساز دانست.
توزیع واکسن کرونا از جمله از سوی آمریکا و دیگر کشورها چقدر به واقعیت نزدیک است؟ آیا ممکن است در روزهای آینده ایرانیان شاهد توزیع واکسن کرونا باشند؛ این در حالی است که اخیرا وزیر بهداشت در این مورد توضیحات قابل توجهی داده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید