صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲ آبان ۱۳۹۹ / ۲۱:۱۱
کد خبر: 2817
گزارشگر: 213
۹۲۱۶
۵
۰
۱۳
در نامه ای اختصاصی به آسیانیوز :

«کوین ترودو»، بنیانگذار بیزنس‌های بین‌المللی میلیارد دلاری به ایران می‌آید!

«کوین ترودو»، بنیانگذار بیزنس‌های بین‌المللی میلیارد دلاری به ایران می‌آید!
Kevin Trudeau موسس کلاب شبکه جهانی اطلاعات GIN است گفته است: یکی از خواسته های من این است که به ایران بیایم و شخصا «رازهای موفقیت» را در اختیار کسانی قرار دهم که علاقمند به یادگیری آنها هستند.

کوین ترودو (Kevin Trudeau) بنیانگذار بیزنس‌های بین‌المللی بیلیون دلاری است و ۵ کتاب تالیف کرده که روی هم بیش از ۵۰ میلیون نسخه از کتاب های او به فروش رفته است. ترودو امروزه به عنوان یکی از استادان آموزش دهنده کسب ثروت و رسیدن به خواسته ها در سراسر جهان به شمار می‌رود وی گفته است یکی از خواسته های من این است که به ایران بیایم و شخصا «رازهای موفقیت» را در اختیار کسانی قرار دهم که علاقمند به یادگیری آنها هستند.

 

دوره‌های «آرزوی تو دستور توست»، «علم تسلط به شناخت خود» و «علم تسلط بر موفقیت» از پیشرفته ترین و کاملترین دوره‌های او در زمینه کسب ثروت و رسیدن به خواسته ها یاد می‌شو‌د.

متن زیر به طور اختصاصی از طرف کوین ترودو به منظور چاپ در روزنامه آسیا ارسال شده است. این مقالات ادامه خواهند داشت:

«درود به مردم فوق‌العاده پارسی زبان که به دنبال بهترین‌ها در زندگی خود هستند. من به شما درود و عشق می‌فرستم.

شما باید آگاه باشید که «رازهایی» وجود دارند که مردم در طول سال‌ها از آنها برای کسب ثروت، رسیدن به رویاها و رسیدن به خوشبختی استفاده کرده‌اند و به یک رضایت درونی و قلبی در خودشان رسیده اند که هر انسانی را شگفت زده می‌کند.

شما می‌توانید به هر چیزی که قلبا می‌خواهید دست پیدا کنید. کتاب های معنوی نوشته شده در سراسر جهان درون خود جواب ها و راه حل های سوالات شما را دارند.
به طور مثال قرآن ، شامل بسیاری از این نکات و مفاهیم کلیدی است که ممکن است بسیار واضح و به زبان امروزی نباشد. امروزه ما برای کشف این نکته‌های کلیدی پنهان، این کتاب ها را می‌خوانیم و بسیاری از اوقات گیج می‌شویم، به این دلیل که این کتاب ها در زمان‌های بسیار دور، در زمان و فرهنگ متفاوت برای مردمی با قدرت درک و فهم متناسب با زمان خود ارائه شده بود

خبر خوب اینکه امروزه بسیاری از مردم در سراسر جهان کتاب‌ها و دوره‌هایی خلق کرده اند که شامل این رازهاست، و البته به زبانی ساده تر و قابل درک‌تر برای مردم امروزی. و خبر خوب دیگری که تمایل دارم با شما به اشتراک بگذارم این است که به زودی این کتاب ها و دوره‌ها به زبان فارسی ترجمه شده و در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

در حقیقت یکی از خواسته های من این است که به کشور شما بیایم و شخصا این «رازهای موفقیت» را در اختیار کسانی قرار دهم که علاقمند به یادگیری آنها هستند و می‌خواهند از آنها در بخش‌های مختلف زندگی خود استفاده کنند.

شما توانایی این را دارید که به تمامی خواسته‌هایتان برسید. تنها چیزی که باید بدانید این است که چطور از این قدرت پنهان درونی خود استفاده کنید و تکینیک‌هایی که افراد فوق‌ثروتمند برای سال‌ها از شما پنهان کرده‌اند را یاد بگیرید.

منتظر باشید، زیرا که در آینده بسیار نزدیک من برای شما مطالبی خاص خواهم فرستاد و شما به زودی خواهید توانست قدم در مسیر رسیدن به رویاهایتان بردارید و به خواسته‌هایتان برسید.»

عشق فراوان را برایتان می‌خواهم.
دوست شما ، کوین ترودو
Kevin Trudeau

در پایان از افرادی که در کلاب GIN برای انتشار این مطلب به ما یاری رساندند و همچنین از کوین بابت این‌پیام ارزشمند سپاسگزاریم:
Tonya canada تانیا کانادا
Lisa monchunski لیزا مانچانسکی
Jacob Tanner جیکوب تنر
Ragelio Figueroa راجلیو فیگورا

https://www.asianews.ir/u/1On
اخبار مرتبط
«کوین ترودو» نوشته ای را بــه طــور اختصاصــی از داخل زندان برای آسیانیوز فرستاده که در آن درباره آموزه‌های گروه های مخفی موفقیت و راه های رسیدن به آنها توضیحاتی را ارایه داده است.
وارن بافت، با ثروتی 62 میلیارد دلاری، یکی از پولدارترین مردان جهان است. او رازهای پولدار شدن بسیاری دارد که در مجلات و کتاب‌های مختلف به آن‌ها اشاره کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
Amir
۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
0

سلام ممنونم بابت اطلاع رسانیتون میشه بگید این پیام را از چه کسی دریافت کردید اقای ترودو کی می خواهند دقیقا به ایران بیایند چون برام خیلی مهمه خواهشا جواب بدید..ممنونم

مدیر سایت
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
0

سلام، بزودی اطلاع رسانی خواهد شد...


Lila
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
5
0
0

سلام و عرض ادب امیدوارم عالی باشید ممنون بابت ارائه ی این اطلاعات از کوین ترودوی عزیز سوالی که برای من پیش اومده چرا صحبت از این نامه ها در سایت شخصی خود کوین چیزی گفته نشده من چقدر پیگیری کردم همچین اطلاعاتی پیدا نکردم و این موضوع رو فعلا با گروه GEN مطرح کردم و منتظر جواب اونها هستم لطفا شما هم کمی شفافیت سازی کنید ممنون در ضمن سوال بعدی که داشتم کوین عزیز کی دقیقا از زندان آزاد میشند؟ و همچنان منتظر اطلاع رسانی شما هستیم ��💗

مدیر سایت
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
0

این‌ مقالات در بخش کامیونیتی وبسایت جین منتشر می شود که تنها اعضا به آن دسترسی دارند.
کوین به صورت قانونی تا سال ۲۰۲۲ زندان‌ خواهد بود ولی احتمالاً زودتر از موعود هم ازاد شود.
مقالات کوین به صورت اختصاصی و با ایمیل و از طریق واسطی به نام Tonya Canada برای عضو رسمی و‌سطح ۷ کلاب ارسال می شود و این مقالات در وبسایت رسمی خود کوین نیستند و به طور اختصاصی برای ‌آسیانیوز ارسال و ترجمه می شود.


باور
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
0
0
0

سلام. تعجب میکنم وقتی جناب ترودو قرآن را کتابی قدیمی و مناسب زمان نزول آن یعنی ۱۴۰۰ سال پیش می داند شما با افتخار نامه او را بدون هیچ توضیحی چاپ می کنید و به آن افتخار می کنید. و حتی تلاشی برای روشن کردن ذهن ایشان انجام ندادید. دو سه سال هم گذشته و خبری از ایشان در ایران نشد.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید