صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۴ آبان ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۲
کد خبر: 2822
گزارشگر: 213
۱۳۲۸
۰
۰
۲
براساس اظهارات دادستان

آخرین وضعیت پرونده ضرب و شتم زن آبادانی

آخرین وضعیت پرونده ضرب و شتم زن آبادانی
دادستان آبادان از احضار دو نفر از پرسنل شرکت نفت در پرونده دختر آبادانی خبر داده است.

حمید مرانی‌پور، دادستان آبادان از احضار دو نفر از پرسنل شرکت نفت در پرونده دختر آبادانی خبر داده است.

 این دو نفر به دلیل «ضرب و شتم دختر جوان» احضار شده‌اند.

روز جمعه، دوم آبان، ویدئویی از یک درگیری منتشر شد که نشان می‌داد یک زن در آبادان با «صورت خونی توسط دو زن دیگر روی زمین خوابانده شده» و یک مامور حراست با باتوم بالای سر او ایستاده، پایش را روی بدن او می‌گذارد و بعد اقدام به لمس سینه زن مجروح می‌کند.

پس از بازتاب منفی گسترده این ویدئو، مقام‌های قضایی آبادان پیش از این از بازداشت این مامور حراست خبر دادند ولی تاکنون گزارشی از نحوه رسیدگی به پرونده او منتشر نشده است.

به نقل از میزان، دادستان آبادان همچنین گفته زن جوانی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته، از «پرسنل شرکت نفت شکایت کرده» و پرونده در حال رسیدگی است.

مقام‌هایی قضایی خوزستان تاکنون توضیح دقیقی درباره علت این ماجرا نداده و دلایلی چون اقدام به سرقت توسط دختر جوان، تسویه حساب مالی، دعوای خانوادگی و شخصی را به عنوان دلایل این ماجرا ذکر کرده‌اند.

در همین حال در رسانه‌های دیگر و شبکه‌های اجتماعی گزارش‌هایی مبنی بر تجاوز یک فرد به این دختر و تلاش او برای رفع مزاحمت این فرد به عنوان عامل اصلی درگیری نام برده شده که این موارد توسط مقام‌های قضایی تکذیب شده است./

https://www.asianews.ir/u/1Or
اخبار مرتبط
زمانی که زنی مهریه خود را به همسرش بخشیده است، در خصوص مطالبه دوباره مهریه در چند حالت از لحاظ حقوقی بررسی می شود.
هر انسانی حق دارد در هنگام مواجه شدن با خطر به دفاع از جان، مال و ناموس خود و افرادی که دفاع از آن‌ها بر وی واجب است، اقدام کند و این اقدام در اصطلاح "دفاع مشروع" نامیده می‌شود که علاوه بر فقه اسلام، قانون مجازات اسلامی کشور ما و قوانین جزایی سایر کشور‌ها نیز به آن پرداخته است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید