صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۹ آبان ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۲
کد خبر: 2853
گزارشگر: 213
۱۰۸۳
۰
۰
۱
در کمپین ترامپ و بایدن چه گذشت

انتخابات آمریکا؛ فلوریدا رییس جمهور را تعیین می کند؟!

انتخابات آمریکا؛ فلوریدا رییس جمهور را تعیین می کند؟!
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و جو بایدن نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه همزمان مشغول کمپین در ایالت کلیدی فلوریدا بوده اند.

بایدن در جمع هوادارانش گفت: "قدرت در دست شماست. اگر فلوریدا آبی شود، کار تمام است."

منظور از آبی، حزب دمکرات است.

در مقابل رئیس جمهور آمریکا با بالیدن به ارقام رشد اقتصادی در مورد رقیب خود گفت: "او مقررات منع تردد را (در ارتباط با همه گیری شیوع کرونا) بر شما اعمال خواهد کرد."
درحالی که پنج روز تا انتخابات آمریکا مانده پیشتازی  بایدن در نظرسنجی های سطح ملی پایدار بوده است.

  با این حال برتری او در ایالت های تعیین کننده مانند فلوریدا، که در نهایت نامزده برنده را انتخاب خواهند کرد، نامطمئن تر به نظر می رسد.
تاکنون بیش از ۸۰ میلیون نفر رای داده اند که ۵۲ میلیون آن به صورت پستی بوده، که آمریکا را در مسیر ثبت بزرگترین مشارکت انتخاباتی طی بیش از یک قرن قرار می دهد.

هشدار ترامپ در مورد رکود 'فلج کننده'

 ترامپ در تجمع روز پنجشنبه در تمپا در فلوریدا با آب و تاب به آمارهای رسمی اشاره کرد که می گوید اقتصاد آمریکا در تازه ترین دوره سه ماهه شاهد رشد سالانه ۳۳.۱ درصد بوده است. اقتصاد آمریکا در سه ماه قبل از آن در خلال بحران همه گیری کرونا ۳۱ درصد کوچک شده بود.
آنطور که وضعیت دو نامزد در ایالت های تعیین کننده نشان می دهد، آقای ترامپ برای پیروزی در انتخابات سراسری باید در فلوریدا برنده شود و یک میانگین نظرسنجی ها نشان می دهد که ۱.۴ درصد از رقیب عقب است، که از نظر آماری رقابتی کاملا فشرده است.

بایدن: ترامپ گناهکار بودن خود را ثابت کرده

ترامپ در تجمعی یک ساعت و ۴۰ دقیقه ای در فضای باز به هزارن هوادار خود که خیلی از آنها ماسک نداشتند گفت: "برنامه جو بایدن اعمال مقررات سخت منع تردد (در ارتباط با کرونا) است. او شما را حبس خواهد کرد."

او افزود: "اگر جو چرتی رئیس جمهور شود شاهد رکود عمیق فلج کننده ای خواهید بود که تا بحال مثل آن را ندیده اید."
او اشاره کرد: "ببینید ما را با اروپا مقایسه می کردند. می گفتند 'آلمان وضع خیلی خوبی دارد، فرانسه وضع خیلی خوبی دارد، همه وضع خیلی خوبی دارند'. نه هیچ کدام وضع خوبی ندارند."

  او ضمن تاکید بر این که اروپایی ها متحدان آمریکا هستند گفت: "آمارها در آنجا به شدت درحال جهش است، آنها درحال تعطیل کردن و اعمال مقررات منع تردد هستند."
"من با این کار مخالفم چون ما دیگر مقررات منع تردد اعمال نمی کنیم. ما این کار را کردیم، بیماری را درک کردیم و حالا کسب و کارها را بازگشایی کرده ایم."

آمار روزانه ابتلا به کووید در آمریکا اکنون با ۸۹ هزار مورد رکورد تازه ای ثبت کرده است. به گزارش نیویورک تایمز آمار روزانه مرگ در این کشور طی روزهای اخیر به طور میانگین ۷۸۰ نفر بوده است./

https://www.asianews.ir/u/1OT
اخبار مرتبط
سنای آمریکا سرانجام صلاحیت ایمی کنی برت، نامزد پیشنهادی دونالد ترامپ برای عضویت در دیوان عالی کشور را تایید کرد، اقدامی که از آن به عنوان یک پیروزی برای رئیس جمهور ایالات متحده نام برده می‌شود.
دومین و آخرین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در بلمونت نشویل در ایالت تنسی برگزار شد.
رییس جمهور آمریکا در میان اظهارات اخیر انتخاباتی اش گفته است که خوش تیپ ترین رییس جمهور تاریخ آمریکا است!
امی کنی برت در مراسم گشایش جلسه سنا گفت از این که از سوی آقای ترامپ برای این سمت برگزیده شده احساس "افتخار" می‌کند؛ این در حالی است که کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا روند رسیدگی به صلاحیت قاضی امی کنی برت، نامزد معرفی شده از سوی دونالد ترامپ برای جایگزینی روث بیدر گینزبرگ، را آغاز کرده است.
دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا دو قانون مربوط به زنان بومی آمریکا را که با نام «ساوانا» و «نادیده‌گرفته نشدن» شناخته می‌شوند امضا کرد؛ این در حالی است که این قانون تلاش برای برقراری عدالت در حق صدها زن بومی را که ناپدید یا کشته‌ شده‌اند، افزایش خواهد داد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای نخستین بار پس از مبتلا شدن به بیماری کووید ۱۹ با حضور در بالکن کاخ سفید برای حاضران سخنرانی کرد و گفت که بیماری کرونا به زودی محو خواهد شد
کامالا هریس و مایک پنس، معاونان جوبایدن و دونااد ترامپ، در نبود نامزدهای انتخاباتی بر سر کرونا و ایران، دیوان عالی و چین جدال کردند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و نامزد جمهوریخواه انتخابات ساعتی پیش از آمادگی خود برای شرکت در دومین مناظره با جو بایدن رقیب دموکرات خبر داد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بیمارستانی را که در آن برای بیماری کووید-۱۹ تحت درمان بوده است ترک کرد و در نخستین لحظات ورود در بالکن کاخ سفید ماسک خود را برداشت!
رئیس آژانس فوریت‌های پزشکی سازمان جهانی بهداشت گفت: خوش‌بینانه‌ترین برآورد این آژانس نشان می‌دهد که ممکن است تاکنون تقریباً از هر ۱۰ نفر در سراسر جهان یک نفر به ویروس کرونا آلوده شده باشد و در راستای سرعت صعود این بیماری مراکز غیرضروری شهر نیویورک نیز به مدت دو هفته تعطیل شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید