صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۲
کد خبر: 2878
گزارشگر: 213
۸۸۰
۰
۰
۱
از سوی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا

اعلام عرضه اولیه جدید در روزهای آینده

اعلام عرضه اولیه جدید در روزهای آینده
یک شرکت دیگر در بورس، درج نماد و یک گام به عرضه اولیه نزدیک شد و احتمالا در آینده نزدیک سهامداران شاهد عرضه اولیه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا خواهند بود.
با درج نماد بوعلی در دهم آبان ماه امسال، احتمالا در آینده نزدیک سهامداران شاهد عرضه اولیه جدیدی باشند.

ثبت این نماد به عنوان پانصدو هفتاد و هشتمین شرکت پذیرفته‌شده در حالیست که از آخرین عرضه اولیه در بورس مدت زمان قابل توجهی می‌گذرد.

به نقل از تجارت نیوز، نماد بوعلی در بخش «محصولات شیمیایی» است که به گروه و طبقه «تولید مواد شیمیایی پایه به جز کود» تعلق دارد./

 
https://www.asianews.ir/u/1Pg
اخبار مرتبط
امروز شاخص کل بورس تهران در لحظات آغازین با ریزش ۱۵ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۰ هزار واحد ایستاد.
در حالی که قرار بود آزادسازی سهام عدالت به معیشت خانوارهای کشور کمک کند و منفعت اصلی آن را به سهامداران برسد، گروه‌های مختلف به جز سهامداران سود بردند.
زمان زیادی تا انتخابات امریکا نمانده است و بازار سهام به دلیل ریسک انتخابات آمریکا با خروج سرمایه و صف‌های فروش همراه شده است، اما چه سناریوهایی بعد از انتخابات آمریکا مطرح است؟
​بعد از پشت سر گذاشتن هفته‌ای که دلار بیش از هفت درصد کاهش قیمت داشت، به نظر می‌رسد این هفته نیز جدال سیگنال‌های مثبت و منفی برای تاثیرگذاری در بازار ارز ادامه خواهد یافت اما در نهایت کدام یک وضعیت دلار را در هفته پیش رو تعیین خواهند کرد؟
در ادامه روند کاهش ارزش بورس تهران امروز شاخص بورس تهران با کاهش ۵۰ هزار واحدی به یک میلیون و ۴۶۲ هزار واحد در مقایسه با سه ماه اخیر رسید.
سخنگوی شورای عالی بورس گفت: در جلسه شورای عالی بورس درباره فرآیند داد و ستد سهام عدالت و تاسیس شرکت‌های تامین سرمایه تصمیم‌گیری شد.
امروز معامله‌گرها ۷۷۰میلیارد تومان سهام بانک ملت خرید و فروش کردند و بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری تعلق داشت.
در هفته‌ای که گذشت همه بازارها رکوردهای جدیدی را ثبت کردند؛ دلار به کانال قیمتی جدید نزدیک شد، سکه بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرد و حتی بورس هم تا مرز ورود به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی رفت و برگشت.
خالص سفارشات فروش سهام از رقم پنج هزار و ۷۰۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بیش از سایرین بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید