صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۲
کد خبر: 2882
گزارشگر: 213
۱۸۱۵
۰
۰
۲
هشدار بهزیستی:

مصرف شیشه و اختلال در رابطه جنسی!

مصرف شیشه و اختلال در رابطه جنسی!
یک مدیر سازمان بهزیستی گفته است که افزایش میزان مصرف «مواد صنعتی» توسط برخی زوج‌های جوان «جهت بهبود کیفیت رابطه جنسی»، نگران‌کننده است.

یک مدیر سازمان بهزیستی گفته است که افزایش میزان مصرف «مواد صنعتی» توسط برخی زوج‌های جوان «جهت بهبود کیفیت رابطه جنسی»، نگران‌کننده است.

ماریت قازاریان، رئیس گروه پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی روز ‌یک‌شنبه،‌ ۱۱ آبان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا، از مصرف شیشه توسط برخی زنان قبل از «رابطه زناشویی» به عنوان یکی از مصداق‌های این هشدار نام برده است.

او با ابراز نگرانی از ترویج این مواد در بین جوانان گفته است: « امروز بین زوج‌های جوان این مساله را زیاد می‌بینیم که مصرف مواد را به همدیگر تجویز و توصیه می‌کنند».

این مقام مسئول آماری درباره میزان افزایش یا درصد کسانی که از این مواد استفاده می‌کنند، نداده است.

بر اساس گزارش برخی نهادهای فعال در حوزه مواد مخدر، در ایران حدود سه میلیون مصرف‌کننده مستمر مواد مخدر وجود دارد که از این تعداد، ۹ درصد شیشه مصرف می‌کنند.

https://www.asianews.ir/u/1Pk
اخبار مرتبط
یک ارزش در صد سال گذشته براساس شرایط آن زمان ارزش محسوب می شده است و اکنون در زمان حال ممکن است یک ضد ارزش محسوب شود زیرا به جان و روان انسانها صدمه می زند.
تفکیک جنسیتی در محیط عمومی، در دوران کودکی و نوجوانی سبب دور شدن دو جنس زن و مرد از یکدیگر و عدم شناخت آنها از شباهت ها و تفاوت های یکدیگر می شود و زمینه انحرافات جنسی را در آینده را فراهم می کند.
کارزار آزار جنسی و آسیب های روانی ناشی از آن، سبب شده تا توجه مردان نیز به این موضوع جلب شود و مردان اغلب شاید این تصور را داشتند که تجاوز جنسی و آزار جسمی زن بعد از مدتی فراموش می شود؛ در حالی که این زخم ناجوانمردانه و اثرات روانی آن تا آخر عمر با زن باقی می ماند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید