صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۳
کد خبر: 2901
گزارشگر: 213
۱۰۷۷
۰
۰
۱
تازه ترین وضعیت شمارش آرا در انتخابات آمریکا

پیشتازی ترامپ در ایالت کلیدی و آفتابی فلوریدا/تکزاس هم با نامزد جمهوی خواه همراه شد

پیشتازی ترامپ در ایالت کلیدی و آفتابی فلوریدا/تکزاس هم با نامزد جمهوی خواه همراه شد
رسانه‌های آمریکایی از پیروزی ترامپ در ایالت مهم فلوریدا خبر داده‌اند و جورجیا و کارولینای شمالی نیز از ایالت هایی است که جو بایدن به آنها امید دارد.

رسانه‌های آمریکایی از پیروزی ترامپ در ایالت مهم فلوریدا خبر داده‌اند. این ایالت ۲۹ رأی الکترال دارد.
جورجیا و کارولینای شمالی نیز از ایالت هایی است که جو بایدن به آنها امید دارد.

پیروزی ترامپ در آیووا

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش کرد ترامپ در ایالت آیووا برنده شده است. این ایالت ۶ رأی الکترال دارد. براساس این خبر ترامپ در ایالت تاثیر گذار فلوریدا با نتیجه 51 بر 48 درصد پیروزی  را از آن خود کرده است. 

پیروزی ترامپ در مونتانا
خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز از پیروزی ترامپ در مونتانا خبر داد. این ایالت ۳ رأی الکترال دارد.

پیروزی بایدن در مینه‌سوتا

این خبرگزاری همچنین از پیروزی بایدن در ایالت مینه‌سوتا خبر دارد. این ایالت ۱۰ رأی الکترال دارد.

وضعیت ترامپ در اوهایو نیز با بیشترین آرا همراه شده است  

فاکس نیوز نیز با اعلام پیروزی ترامپ در ایالت تگزاس، تعداد آرای الکترال او را ۲۰۴ اعلام کرد.

شبکه «فاکس‌نیوز» تخمین زد که ترامپ در ایالت اوهایو به پیروزی رسیده است. این ایالت، ۱۸ رأی الکترال برای نامزد پیروز در پی دارد.

تاکنون بیشتر ایالت های آمریکا به دونالدترامپ رای داده اند.

این در حالی است که بایدن دقایقی پیش در یک سخنرانی کوتاه با روحیه دادن به هوادارانش گفت که امید به پیروزی داریم و نیز ترامپ گفته است که امشب با صدور یک بیانیه سخنرانی خواهد کردو از پیروزی بزرگ خبر داد.

ایالات متحده آمریکا از زمان انتخاب جورج واشنگتن در ۱۷۸۹ تا امروز ۴۵ رییس جمهور داشته است. در این حدودا ۲۰۰ سال، قدرت در دست گروه‌های سیاسی مختلف دست به دست شده است.

مرحله پایانی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه برگزار شد. انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا برگزار شد و به همین دلیل رای گیری اخیر بر اساس تصمیم کمیسیون انتخابات آمریکا به صورت پستی از حدود چند هفته پیش آغاز شده بود و سه شنبه روز پایانی شرکت در این انتخابات به شمار می‌رفت.
به گزارش اقتصادآنلاین، در حالی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا روز سه شنبه، ۱۳ آبان، به ایستگاه پایانی خود رسید اما پیش بینی می شود که حواشی و جنجال های آن همچنان ادامه پیدا کند./

 

https://www.asianews.ir/u/1PC
اخبار مرتبط
برای انتخاب رئیس جمهور جدید آمریکا، دونالد ترامپ از حزب جمهوری‌خواه با جو بایدن نامزد حزب دموکرات رقابت می‌کند. به دلیل شیوع کرونا، رای‌دهندگان به دنبال راهی بی‌خطر برای انتخاب سیاسی خود بوده‌ و هستند و میلیون‌ها آمریکایی تاکنون با پست یا حضوری، رای‌ زودهنگام داده‌اند. همه‌گیری کرونا این دوره را یکی از عجیب‌ترین انتخابات تاریخ آمریکا کرده است اما رقابت‌های عجیب در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بی‌سابقه نیست. در این گزارش نگاهی می‌کنیم به چند مورد از آنها.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و جو بایدن نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه همزمان مشغول کمپین در ایالت کلیدی فلوریدا بوده اند.
سنای آمریکا سرانجام صلاحیت ایمی کنی برت، نامزد پیشنهادی دونالد ترامپ برای عضویت در دیوان عالی کشور را تایید کرد، اقدامی که از آن به عنوان یک پیروزی برای رئیس جمهور ایالات متحده نام برده می‌شود.
دومین و آخرین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در بلمونت نشویل در ایالت تنسی برگزار شد.
رییس جمهور آمریکا در میان اظهارات اخیر انتخاباتی اش گفته است که خوش تیپ ترین رییس جمهور تاریخ آمریکا است!
امی کنی برت در مراسم گشایش جلسه سنا گفت از این که از سوی آقای ترامپ برای این سمت برگزیده شده احساس "افتخار" می‌کند؛ این در حالی است که کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا روند رسیدگی به صلاحیت قاضی امی کنی برت، نامزد معرفی شده از سوی دونالد ترامپ برای جایگزینی روث بیدر گینزبرگ، را آغاز کرده است.
دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا دو قانون مربوط به زنان بومی آمریکا را که با نام «ساوانا» و «نادیده‌گرفته نشدن» شناخته می‌شوند امضا کرد؛ این در حالی است که این قانون تلاش برای برقراری عدالت در حق صدها زن بومی را که ناپدید یا کشته‌ شده‌اند، افزایش خواهد داد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای نخستین بار پس از مبتلا شدن به بیماری کووید ۱۹ با حضور در بالکن کاخ سفید برای حاضران سخنرانی کرد و گفت که بیماری کرونا به زودی محو خواهد شد
کامالا هریس و مایک پنس، معاونان جوبایدن و دونااد ترامپ، در نبود نامزدهای انتخاباتی بر سر کرونا و ایران، دیوان عالی و چین جدال کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید