صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۷
کد خبر: 2904
گزارشگر: 213
۹۰۶
۰
۰
۱
امروز 14 آبان

واکنش صرافی ملی به انتخابات آمریکا/قیمت دلار و یورو

واکنش صرافی ملی به انتخابات آمریکا/قیمت دلار و یورو
نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز چهارشنبه پس از انتخابات آمریکا اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار و یورو نسبت به روز دوشنبه افزایش یافت و بهای دلار پس از رشد ۳۴۰ تومانی به رقم ۲۸ هزار و ۵۸۰ تومان رسید.
نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز چهارشنبه پس از انتخابات آمریکا اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار و یورو نسبت به روز دوشنبه افزایش یافت و بهای دلار پس از رشد ۳۴۰ تومانی به رقم ۲۸ هزار و ۵۸۰ تومان رسید.

به گزارش آسیانیوز، امروز چهارشنبه 14 آبان اولین نرخ ارز در صرافی ملی پس از انتخابات آمریکا اعلام شد.

به نقل از تجارت نیوز، بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، 28580 تومان اعلام شد. اما برای نرخ خرید دلار در این صرافی رقم صفر تعیین شد. قیمت دلار در بانک مرکزی ۴۲۰۰ تومان قیمت خورده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی 33150 تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در اين صرافی صفر قیمت خورده است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز 4891 تومان تعیین شده است.

جدول
 
https://www.asianews.ir/u/1PE
اخبار مرتبط
امروز قیمت سکه می‌تواند وارد کانال ۱۴ میلیون تومانی شود؟ قیمت دلار قادر خواهد بود یک‌بار دیگر کانال ۲۹ هزارتومانی را مورد آزمون قرار دهد؟ پاسخ به این سؤال بستگی به یک پرسش دیگر دارد؛ معامله گران سکه و دلار تا چه اندازه حاضر هستند بر روی برد ترامپ و ماندن در کاخ سفید قمار کنند؟
زمانی‌که ریزش بازار سهام در دهه سوم مردادماه به واسطه اختلاف دو وزیر دولت بر سر صندوق قابل‌معامله پالایشی آغاز شد، این ناهماهنگی به سقوط ارزش بنگاه‌های اقتصادی حاضر در بورس نیز انجامید.
رئیس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی گفته است پول بلوکه‌شده ایران در کره جنوبی ۸ و نیم میلیارد دلار است و برنامه‌ریزی‌ برای آزادسازی این پول به نتیجه انتخابات آمریکا بستگی دارد.
در ادامه تنش لفظی بین بانک مرکزی ایران و اتاق بازرگانی ایران بر سر «صادرات به نام ۷۰ بی‌خانمان»، یک مقام دیگر اتاق بازرگانی در این موضوع ابراز تردید کرد و در مقابل گفت: دولت اگر می‌تواند دلارهای خودش را به کشور بازگرداند.
زمان زیادی تا انتخابات امریکا نمانده است و بازار سهام به دلیل ریسک انتخابات آمریکا با خروج سرمایه و صف‌های فروش همراه شده است، اما چه سناریوهایی بعد از انتخابات آمریکا مطرح است؟
با اینکه سیگنال‌ها برای بورس این هفته مثبت بود اما با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روند نزولی پیدا کرد، دلیل نزولی شدن شاخص کل چه بود؟ روند بازار سهام در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه چگونه خواهد بود؟
Kevin Trudeau موسس کلاب شبکه جهانی اطلاعات GIN است گفته است: یکی از خواسته های من این است که به ایران بیایم و شخصا «رازهای موفقیت» را در اختیار کسانی قرار دهم که علاقمند به یادگیری آنها هستند.
​بعد از پشت سر گذاشتن هفته‌ای که دلار بیش از هفت درصد کاهش قیمت داشت، به نظر می‌رسد این هفته نیز جدال سیگنال‌های مثبت و منفی برای تاثیرگذاری در بازار ارز ادامه خواهد یافت اما در نهایت کدام یک وضعیت دلار را در هفته پیش رو تعیین خواهند کرد؟
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۷هزار واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۱۲هزار واحد قرار گرفت.
ایالات متحده اعلام کرد که نام دو شهروند و شش شرکت چینی را به دلیل همکاری‌های آنها با یک شرکت کشتیرانی ایرانی که پیش از این مشمول تحریم‌های واشینگتن بود، به فهرست سیاه خود اضافه کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید