صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۷
کد خبر: 2918
گزارشگر: 213
۲۵۲۵
۰
۰
۳
تازه ترین وضعیت سهام عدالت

16 آبان 99؛ واریزی جدید‌ و ارزش سهام عدالت

16 آبان 99؛ واریزی جدید‌ و ارزش سهام عدالت
مدتی پیش که ارزش سهام عدالت تا ۲۱ میلیون تومان هم رسیده بود، صاحبان سهام عدالت منتظر دریافت مبلغی به ارزش بیش از شش میلیون تومان، آن هم به عنوان ۳۰ درصد ارزش سهام عدالت خود بودند اما در واریزی‌های جدید سهام عدالت اوضاع چطور است؟

تا مدتی پیش که ارزش سهام عدالت تا ۲۱ میلیون تومان هم رسیده بود، صاحبان سهام عدالت منتظر دریافت مبلغی به ارزش بیش از شش میلیون تومان، آن هم به عنوان ۳۰ درصد ارزش سهام عدالت خود بودند اما در واریزی‌های جدید سهام عدالت اوضاع چطور است؟

 روند نزولی شاخص بازار سهام در چند وقت اخیر، تاثیر قابل توجهی بر ارزش سهام عدالت گذاشته است.

تا مدتی پیش که ارزش برگه‌های 532 هزار تومانی سهام عدالت تا 21 میلیون تومان هم رسیده بود، صاحبان سهام عدالت منتظر دریافت مبلغی به ارزش بیش از شش میلیون تومان، آن هم به عنوان 30 درصد ارزش سهام عدالت خود بودند. اما اکنون که ارزش برگه‌های سهام عدالت 532 هزار تومانی به 11.7 میلیون تومان رسیده، 30 درصد سهام عدالت تنها 3.5 میلیون تومان می‌شود.

اگر هم کسی موفق به فروش 60 درصد سهام عدالت خود شود، می‌تواند منتظر دریافت بیش از هفت میلیون تومان در واریزی‌های جدید سهام عدالت باشد.

به نقل از تجارت نیوز، در برگه‌های سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز ارزش کل آن به بیش از 23 میلیون تومان رسیده که 30 درصد آن معادل حدود هفت میلیون تومان و 60 درصد آن معادل حددود 14 میلیون تومان می‌شود./


https://www.asianews.ir/u/1PQ
اخبار مرتبط
در حالی که قرار بود آزادسازی سهام عدالت به معیشت خانوارهای کشور کمک کند و منفعت اصلی آن را به سهامداران برسد، گروه‌های مختلف به جز سهامداران سود بردند.
در ادامه روند کاهش ارزش بورس تهران امروز شاخص بورس تهران با کاهش ۵۰ هزار واحدی به یک میلیون و ۴۶۲ هزار واحد در مقایسه با سه ماه اخیر رسید.
​در حالی که اوایل شهریور ماه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود طرح ساماندهی سهام عدالت موسوم به جاماندگان، در نخستین جلسات علنی بعد از تعطیلات در دستور کار بهارستان قرار می‌گیرد اما اکنون بیش از یک ماه و نیم از این وعده گذشته و هنوز این طرح در نوبت بررسی قرار نگرفته است.
سخنگوی شورای عالی بورس گفت: در جلسه شورای عالی بورس درباره فرآیند داد و ستد سهام عدالت و تاسیس شرکت‌های تامین سرمایه تصمیم‌گیری شد.
امروز معامله‌گرها ۷۷۰میلیارد تومان سهام بانک ملت خرید و فروش کردند و بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری تعلق داشت.
در جریان معاملات بورس امروز و در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۲۹هزار و ۲۱واحدی (۱.۸درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۷۰هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۹درصدی مواجه شد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گزارش های اخیر کمیسیون اقتصادی مجلس حاکی از آن است که حدود 20میلیون نفر از افراد واجدالشرایط که جزو شش دهک کم‌درآمد جامعه بودند، به ‌دلیل فقدان اطلاعات کامل یا عدم دقت در پردازش اطلاعات یا سهوی یا به هر شکل دیگری از سهام عدالت محروم شدند.
چند مدیر معاملات کارگزاری های مختلف از عدم فروش سهام عدالت خبر می‌دهد که خریداری برای آن وجود ندارد و حدود یک ماه است که هیچ درخواست فروشی انجام نشده است.
ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به 17.1 میلیون تومان رسید و کسانی که تاکنون 30 درصد این برگه‌های سهام عدالت را فروخته باشند می‌توانند منتظر دریافت 5.1 میلیون تومان باشند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید