صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۳ آبان ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۶
کد خبر: 2980
گزارشگر: 213
۷۰۰
۰
۰
۱
پیش بینی شاخص بورس

بهبود بازار سرمایه در چه صورت امکان پذیر است؟

بهبود بازار سرمایه در چه صورت امکان پذیر است؟
کارشناس بازار سرمایه گفت:بازار سهام در هفته‌ای که گذشت در سایه انتخابات آمریکا و پیروزی بایدن» در مسیر نوسان زیادی قرار داشت و با توجه به نزدیک بودن زمان ارائه بودجه دولت و گمانی‌زنی‌های آن، در صورتی که قوانین بازار سرمایه اصلاح نشود شاهد پیش‌خور شدن اثرات بودجه بر بازار سرمایه خواهیم بود.
هومن عمیدی کارشناس بازار سرمایه گفت:بازار سهام در هفته‌ای که گذشت در سایه انتخابات آمریکا و پیروزی «بایدن» در مسیر نوسان زیادی قرار داشت.

در کنار خروج پول حقیقی‌ها، شاهد افزایش ارزش صف‌های خرید بودیم که رقم آن به یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید و بالاترین رقم در معاملات هفته گذشته بود، ارزش صف‌های فروش نیز نزولی شد و با دو هزار و ۹۲ میلیارد تومان، پایین‌ترین رقم هفته گذشته را نشان می داد.

به گزارش اسیانیوز، به نقل از ایرنا، با توجه به نزدیک بودن زمان ارائه بودجه دولت و گمانی‌زنی‌های آن، در صورتی که قوانین بازار سرمایه اصلاح نشود شاهد پیش‌خور شدن اثرات بودجه بر بازار سرمایه خواهیم بود./
https://www.asianews.ir/u/1QX
اخبار مرتبط
شاخص بورس علیرغم تلاش نمادهای شاخص‌ساز، در پایان معاملات امروز سه‌شنبه ۲۰ آبان ۳ هزار و ۲۴۴ واحد افت کرد و به ۱ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد رسید.
روند بازار سهام در روز ابتدایی هفته نزولی بود اما امروز تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز افزایش یافت و شاخص کل روند صعودی پیدا کرد.
اگرچه از زمان کاهش شدید شاخص بازار سرمایه تا به امروز گوش‌ همه از جمله «نوسان ذات بازار است» پر شده، اما آیا اکنون دوران سختی های بازار سهام به سر آمده است؟
قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله از 120 هزار تومان به 95 هزار تومان کاهش یافته است و فعالان بازار پیش‌بینی میکنند ریزش قیمت آن تا 75 هزار تومان ادامه داشته باشد؛ این در حالی است که از ابتدای ماه جاری قیمت گوشت قرمز روند افزایشی به خود گرفت تا جایی که قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله به بیش از 120 هزار تومان رسید
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت که مجلس شورای اسلامی با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی حتی برای واردات کالاهای اساسی مخالف است، به جز در موارد خاص که آن هم باید مدیریت شود تا فساد ایجاد نکند.
شروع معاملات اولین روز بازار سهام شاخص کل بازار سهام در ۲۰ دقیقه ابتدایی حدود ۱٫۵ درصد صعود کرد و به یک میلیون و ۲۸۰ هزار واحد رسید.
عضو ناظر شورای عالی بورس با تاکید براینکه دولت میزبان خوبی نبود و پشت مردم را در بورس خالی کرد، گفت که مردم پول جیب خود، طلای همسران، خانه و اتومبیل خود را فروختند وارد بورس شدند اما حالا متضرر شده‌اند.
امروز قیمت سکه می‌تواند وارد کانال ۱۴ میلیون تومانی شود؟ قیمت دلار قادر خواهد بود یک‌بار دیگر کانال ۲۹ هزارتومانی را مورد آزمون قرار دهد؟ پاسخ به این سؤال بستگی به یک پرسش دیگر دارد؛ معامله گران سکه و دلار تا چه اندازه حاضر هستند بر روی برد ترامپ و ماندن در کاخ سفید قمار کنند؟
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل متاثر از عرضه زیاد در نمادهای شاخص‌ساز بیش از ۱ درصد افت کرد و به یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحد رسید و به نظر می‌رسد در روز آخر معاملات بازار سهام قبل از انتخابات آمریکا روند عرضه و تقاضای متعادل در نمادهای شاخص‌ساز بازار سهام را شاهد باشیم اما کلیت بازار سهام و نمادها کوچک روند نزولی دارند.
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درصد اندکی از فولاد تولیدی در بورس عرضه می‌شد که عملا کفاف نیاز خریداران یا تولیدکنندگان زنجیره را در بازار نمی‌داد و کمتر از ۴۰ درصد مصرف داخل بود، بنابراین عملا در بازار عطش ایجاد می‌شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید