صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۱
کد خبر: 2995
گزارشگر: 213
۹۵۲
۰
۰
۱
وضعیت بازار سرمایه

تحلیل بورس 25 آبان/ از بازار سهام حمایت می شود؟

تحلیل بورس 25 آبان/ از بازار سهام حمایت می شود؟
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل تقاضای زیاد در نمادهای شاخص‌ساز بیش از ۱/۵ درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۲۶۶ هزار واحد رسید.
شاخص کل بازار سهام سه روز متوالی روندی صعودی دارد و تقاضا به بازار سهام بازگشته است اما آیا اصلاح بازار سهام تمام شده است؟

باقر خادمی، کارشناس بازار سهام با اشاره به اعتماد حقیقی‌ها بیان کرد: روند بازار سهام هنوز نوسانی است اما نکته مهم اعتماد حقیقی‌ها است که باید با حمایت از بازار سهام اعتماد حقیقی‌ها را جلب کرد، اگر دوباره فروش سهام عدالت آغاز شود و سیاست‌های بانک مرکزی در راستای حمایت از بازار سهام نباشد دوباره روند بازار سهام نزولی خواهد شد.

به گزارش آسیانیوز به نقل از تجارت نیوز، این کارشناس در رابطه با آینده میان مدت بازار سهام گفت: اگر اعتماد حقیقی‌ها به بازار سهام بازگردد، با این قیمت دلار بازار سهام پتانسیل رشد بیش از 20 درصدی در دو ماه آینده را خواهد داشت.

این کارشناس در رابطه بازار سهام این هفته گفت: بازار سهام این هفته روندی متعادل دارد و احتمالا در روزهای آینده شاهد بیشتر شدن عرضه در بازار خواهیم بود و شاید حتی شاخص کل در روزهای آینده نوسان نزولی جزئی‌ای داشته باشد اما در کل بازار سهام متعادل است./

 
https://www.asianews.ir/u/1Rb
اخبار مرتبط
شاخص بورس علیرغم تلاش نمادهای شاخص‌ساز، در پایان معاملات امروز سه‌شنبه ۲۰ آبان ۳ هزار و ۲۴۴ واحد افت کرد و به ۱ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد رسید.
روند بازار سهام در روز ابتدایی هفته نزولی بود اما امروز تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز افزایش یافت و شاخص کل روند صعودی پیدا کرد.
اگرچه از زمان کاهش شدید شاخص بازار سرمایه تا به امروز گوش‌ همه از جمله «نوسان ذات بازار است» پر شده، اما آیا اکنون دوران سختی های بازار سهام به سر آمده است؟
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت که مجلس شورای اسلامی با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی حتی برای واردات کالاهای اساسی مخالف است، به جز در موارد خاص که آن هم باید مدیریت شود تا فساد ایجاد نکند.
شروع معاملات اولین روز بازار سهام شاخص کل بازار سهام در ۲۰ دقیقه ابتدایی حدود ۱٫۵ درصد صعود کرد و به یک میلیون و ۲۸۰ هزار واحد رسید.
عضو ناظر شورای عالی بورس با تاکید براینکه دولت میزبان خوبی نبود و پشت مردم را در بورس خالی کرد، گفت که مردم پول جیب خود، طلای همسران، خانه و اتومبیل خود را فروختند وارد بورس شدند اما حالا متضرر شده‌اند.
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل متاثر از عرضه زیاد در نمادهای شاخص‌ساز بیش از ۱ درصد افت کرد و به یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحد رسید و به نظر می‌رسد در روز آخر معاملات بازار سهام قبل از انتخابات آمریکا روند عرضه و تقاضای متعادل در نمادهای شاخص‌ساز بازار سهام را شاهد باشیم اما کلیت بازار سهام و نمادها کوچک روند نزولی دارند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید