صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۹
کد خبر: 3011
گزارشگر: 213
۸۷۳
۰
۰
۱
در آغاز معاملات امروز

بازار سهام سبز پوشید

بازار سهام سبز پوشید
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز بیش از یک درصد در ۱۵ دقیقه رشد کرد.

با شروع معاملات امروز بازار سهام تقاضا مانند سه روز قبلی این هفته از عرضه بیشتر بود و این تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز باعث روند صعودی شاخص کل شد.

به نظر می‌رسد افزایش قیمت‌های جهانی، توقف فروش سهام عدالت و تثبیت قیمت دلار بالای 25 هزار تومان از دلایل شروع رشد شاخص کل بازار سهام بود.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای پالایشی بیشترین تقاضا را در بورس داشتند و از طرفی نیز اکثر نمادهای شاخص‌ساز با تقاضای خوبی همراه بودند.

جدول
به نقل از تجارت نیوز، امروز شاخص هم‌وزن نیز روند مثبت داشت و این روند مثبت نشان از کلیت سبز پوش بازار سهام امروز است.

در چند روز گذشته روند معاملات بازار سهام بهبود چشم‌گیری داشته و ارزش معاملات نیز در حوالی 10 هزار میلیارد تومان تثبیت شده است و این نشانه خوبی برای بازار سهام است.

نمادهای فملی، فولاد، شپنا و وغدیر بیشترین تاثیر مثبت بر بازار سهام را داشتند و گروه‌های خودرویی، پالایشی، پتروشیمی و فلزات اساسی در ادامه روند مثبت خود در چند روز گذشته امروز نیز روند صعودی دارند.

به گفته برخی کارشناسان برای بهبود روند بازار سهام باید در وهله اول اعتماد به بازار سهام بازگردد و عرضه و تقاضا به تعادل برسد و تا زمانی که این اتفاقات عملی نشده است نمی‌توان به پایان روند نوسانی بازار سهام امیدوار بود./

https://www.asianews.ir/u/1Ro
اخبار مرتبط
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل تقاضای زیاد در نمادهای شاخص‌ساز بیش از ۱/۵ درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۲۶۶ هزار واحد رسید.
جدیدترین نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد که اکثر تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران به افزایش قیمت طلا در هفته جاری خوش بین هستند و این خوش بینی با حفظ سطح حمایت کلیدی طلا در سطح ۱۸۵۰ دلار پس از ریزش قیمت پنج درصدی که دوشنبه گذشته داشت، تقویت شده است.
شاخص بورس علیرغم تلاش نمادهای شاخص‌ساز، در پایان معاملات امروز سه‌شنبه ۲۰ آبان ۳ هزار و ۲۴۴ واحد افت کرد و به ۱ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد رسید.
روند بازار سهام در روز ابتدایی هفته نزولی بود اما امروز تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز افزایش یافت و شاخص کل روند صعودی پیدا کرد.
اگرچه از زمان کاهش شدید شاخص بازار سرمایه تا به امروز گوش‌ همه از جمله «نوسان ذات بازار است» پر شده، اما آیا اکنون دوران سختی های بازار سهام به سر آمده است؟
شروع معاملات اولین روز بازار سهام شاخص کل بازار سهام در ۲۰ دقیقه ابتدایی حدود ۱٫۵ درصد صعود کرد و به یک میلیون و ۲۸۰ هزار واحد رسید.
عضو ناظر شورای عالی بورس با تاکید براینکه دولت میزبان خوبی نبود و پشت مردم را در بورس خالی کرد، گفت که مردم پول جیب خود، طلای همسران، خانه و اتومبیل خود را فروختند وارد بورس شدند اما حالا متضرر شده‌اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید