صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۴
کد خبر: 3017
گزارشگر: 213
۶۳۶
۰
۰
۳
به دلیل دستکاری محتوای پست ها

مدیران فیسبوک و توییتر به کنگره آمریکا احضار شدند

مدیران فیسبوک و توییتر به کنگره آمریکا احضار شدند
مدیران اجرایی فیسبوک و توییتر روز سه‌شنبه در جلسه کنگره آمریکا حاضر می‌شوند تا در مورد دستکاری محتوای پست‌ها توضیح دهند.

مدیران اجرایی فیسبوک و توییتر روز سه‌شنبه در جلسه کنگره آمریکا حاضر می‌شوند تا در مورد دستکاری محتوای پست‌ها توضیح دهند.

جمهوری‌خواهان شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی را به سانسور سخنان گروه محافظه‌‌کار متهم می‌کنند؛ این در حالی است که بسیاری از نمایندگان جمهوری‌خواه هشدار داده‌اند که مصونیت‌‌های قانونی شرکت‌های اینترنتی را لغو می‌کنند.

همچنانکه شرکت‌ها و کمپانی‌های شبکه‌های مجازی همواره با دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا سر سازش چندانی ندارند و ترامپ توانسته با یک سری ترفندهایی فضای مجازی‌ و شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کند که جالب توجه است.

وی درباره حدود فضای رسانه ای در آمریکا گفته است: رسانه از مدت‌ها پیش رسانه‌ها علاقه‌مند بودند به من تنفر بورزند. خیلی طول نکشید متوجه شوم رسانه‌های سیاسی واقعا چقدر دروغگویند.

این در حالی است که توییتر همواره تریبون ترامپ برای گفت و گوی مستقیم وی با مردم بوده است.

در جریان اعلام نتایج انتخابات اخیر رباست جمهوری در آمریکا، رییس جمهور ایالات متحده به دلیل اعلام زود هنگام نتایج آرا از سوی توییتر پیام هشدادر دریافت کرد./ 

https://www.asianews.ir/u/1Ru
اخبار مرتبط
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از چهار مقام کنونی و سابق ایالات متحده گزارش داد که دونالد ترامپ طی نشستی در کاخ سفید از مشاوران ارشد خود پرسیده که آیا امکانی برای اقدام علیه سایت‌های هسته‌ای مهم ایران در هفته‌های آتی وجود دارد.
زمانی که این مقاله نوشته و آماده انتشار شده در ایالات متحده، انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ به پایان رسیده ولی هیچ چیزی تا الان قطعی نیست و ترامپ شانس این را دارد با اثبات ادعای تقلب در برخی ایالت‌ها برای بار دوم رئیس جمهور ایالات متحده شود.
مدیر سیا در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه ترامپ در حال بررسی اخراجش است، در نشست اطلاعاتی ترامپ شرکت نداشت.
دونالد ترامپ، رییس‌ جمهوری آمریکا،‌ در توییت‌‌هایی به کاهش فاصله آرای خود با جو بایدن در آریزونا اشاره کرد و ضمن انتقاد از طولانی شدن روند شمارش رای‌ها در کارولیناي شمالی، گفت آرای او به ۷۳ میلیون رسیده است.
با ادامه شمارش آرای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، خبرگزاری رویترز گزارش داد دونالد ترامپ در ایالت آلاسکا از رقیب خود پیشی گرفته و آرای مجمع برگزینندگان آن را به خود اختصاص خواهد داد.
سه منبع به خبرگزاری رویترز گفته‌اند که ایالات متحده تا هفته آینده تحریم‌هایی را علیه ایرانیانی که در سرکوب اعتراضات آبان سال گذشته نقش داشتند، وضع خواهد کرد.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد روسیه تا زمانیکه نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام نشده، از واکنش در این زمینه خودداری خواهد کرد.
ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا که تا کنون از قبول شکست در برابر رقیب انتخاباتی‌اش جو بایدن امتناع کرده، دادخواستی را در آریزونا، یکی از چند ایالتی که نتایح نهایی انتخابات در آن اعلام نشده، تنظیم کرده است.
بر اساس جدیدترین آمار، جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در ایالت‌های جورجیا و پنسیلوانیا از دونالد ترامپ پیشی گرفته است؛ این در حالی است که پیشتر، رییس جمهوری آمریکا، در توییتی نوشت در صورتی که فقط رای‌هایی که آنها را «قانونی» توصیف کرد، خوانده شوند، او «به راحتی» برنده انتخابات می‌شود.
دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، دموکرات‌ها را به «سرقت» نتایج انتخابات متهم کرد و تاکید کرد اگر شمارش آرا بر اساس قانون صورت گیرد «به راحتی» در این رقابت‌ها پیروز خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید