صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۱
کد خبر: 3037
گزارشگر: 213
۱۰۶۶
۰
۰
۲
افزایش به سبد دارندگان

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
امروز (شنبه 1 آذر) ارزش سبد دارندگان سهام عدالت با افزایش نسبت به روز قبل مواجه شد و به 10 میلیون و پانصد و هفتاد هزار تومان رسید.

امروز (شنبه 1 آذر) ارزش سبد دارندگان سهام عدالت با افزایش نسبت به روز قبل مواجه شد و به 10 میلیون و پانصد و هفتاد هزار تومان رسید.

به نقل از گروه کار و درآمد جی پلاس، پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران( شنبه 1 آذر)، ارزش هر برگه سهام عدالت 500 هزارتومانی دارندگان این سهام به 10 میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته معاملات( چهارشنبه 28 آبان) افزایش 250 هزار تومانی را تجربه کرده است. 


شاخص کل بازار بورس نیز با حدود 21 هزار واحد افزایش، به رقم 1.366.537 واحد رسیده است./


https://www.asianews.ir/u/1RM
اخبار مرتبط
مدتی پیش که ارزش سهام عدالت تا ۲۱ میلیون تومان هم رسیده بود، صاحبان سهام عدالت منتظر دریافت مبلغی به ارزش بیش از شش میلیون تومان، آن هم به عنوان ۳۰ درصد ارزش سهام عدالت خود بودند اما در واریزی‌های جدید سهام عدالت اوضاع چطور است؟
در حالی که قرار بود آزادسازی سهام عدالت به معیشت خانوارهای کشور کمک کند و منفعت اصلی آن را به سهامداران برسد، گروه‌های مختلف به جز سهامداران سود بردند.
​در حالی که اوایل شهریور ماه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود طرح ساماندهی سهام عدالت موسوم به جاماندگان، در نخستین جلسات علنی بعد از تعطیلات در دستور کار بهارستان قرار می‌گیرد اما اکنون بیش از یک ماه و نیم از این وعده گذشته و هنوز این طرح در نوبت بررسی قرار نگرفته است.
سخنگوی شورای عالی بورس گفت: در جلسه شورای عالی بورس درباره فرآیند داد و ستد سهام عدالت و تاسیس شرکت‌های تامین سرمایه تصمیم‌گیری شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید