صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۸:۰۲
کد خبر: 3039
گزارشگر: 213
۹۰۶
۰
۰
۲
اظهارات نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران درباره بازار سرمایه

خبر خوش برای بورسی ها؟

خبر خوش برای بورسی ها؟
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در صفحه شخصی خود در توییتر یک خبر خوش جدید برای بورسی ها و فعالان بخش خصوصی منتشر کرده است.

حسین سلاح ورزی، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در صفحه شخصی خود در توییتر یک خبر خوش جدید برای بورسی ها و فعالان بخش خصوصی منتشر کرده است.

وی گفته است: به زودی تابلوی جدیدی در فرابورس با نام بازار هدف راه اندازی می‌شود که در آن طیف وسیعی از کسب و کارهای نو آفرین و دانش بنیان(حتی در مقیاس استارت آپی) امکان پذیرش خواهند داشت.

بورس

سلاح ورزی معتقد است با اجرای این طرح، راه تازه‌ای برای تامین مالی کسب و کارهای نوآورانه در ایران گشوده خواهد شد.

هرچند هنوز دولت و نهادهای بورسی در رابطه با این خبر واکنشی نشان نداده‌اند اما با توجه حضور گسترده شرکت‌های نوآور در بورس‌های جهانی، به نظر می‌رسد در صورت موفقیت آمیز بودن این برنامه، راه حضور این شرکت‌ها در بورس ایران نیز هموار خواهد شد./

https://www.asianews.ir/u/1RO
اخبار مرتبط
بورس اوراق بهادار خود را برای دو هفته خاص آماده می کند، دو هفته‌ای که پیش بینی می‌شود با تعطیلی بازارهای موازی و غیره سرمایه‌های سرگردان برای ورود به بورس آماده شوند.
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل تقاضای زیاد در نمادهای شاخص‌ساز بیش از ۱/۵ درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۲۶۶ هزار واحد رسید.
شاخص بورس علیرغم تلاش نمادهای شاخص‌ساز، در پایان معاملات امروز سه‌شنبه ۲۰ آبان ۳ هزار و ۲۴۴ واحد افت کرد و به ۱ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد رسید.
روند بازار سهام در روز ابتدایی هفته نزولی بود اما امروز تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز افزایش یافت و شاخص کل روند صعودی پیدا کرد.
این روزها با توجه به تحولات سیاسی و بین المللی بخصوص انتخابات آمریکا و پیروزی احتمالی دموکراتها بر جمهوریخواهان در ایران شاهد اتفاقات مثبتی خواهیم بود از جمله اینکه نقشه بسیاری از افراد که بسوی دلالی و به بهانه تحریم سعی در افزایش نرخ ارز و احتکار کالاهای اساسی و کمبود و گرانی کالاها را در بر داشت نقش بر آب خواهد شد.
دست برداشتن از سودهای کلان کار آسانی نیست و همه می‌دانند که وقتی بازار سهام با سرعتی بی‌محابا بالا می‌رود، ممکن است همه‌چیز ناگهان فروبپاشد، ولی خیلی‌ها ترجیح می‌دهند بختشان را محک بزنند. نمونه‌ای بسیار شاخص، آیزاک نیوتون، بزرگترین ریاضی‌دان عصر خودش و مظهر عقلانیت و هوش بود که علی‌رغم هشدارها، تمام ثروتش را پای سودای سود بیشتر در بازار سهام از دست داد.
مرحله پیش گشایش بازار امروز با افزایش تقاضا در نمادهای فلزی از جمله کاوه، فولاد و معدنی هم‌چون کگل همراه استد و نیز بازارگردان‌های فملی و فولاد به میزان ۵۰۰ و ۷۰۰ میلیارد تومان تقویت و در صورت لزوم، امکان افزایش بیشتر وجود دارد.
آغاز معاملات امروز بازار سهام با ریزش بیش از ۲ درصدی شاخص کل همراه شد و اغلب سهم‌های بنیادین بازار، امروز قرمزپوش شدند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید